36 νεκροί! Κωσταντινούπολη! Ταξιδευτές στην Ανατολή! Εις την Πόλην! Απόηχος και χαλάσματα Βυζαντίου, ο κοσμοπολιτισμός σε συνδυασμό με τον εξωτισμό, η Ορθοδοξία σε αιώνια άσκηση επιρροής με το Ισλάμ. Ισταμπούλ. Αεροδρόμιο! Φύλαξη! Εκατοντάδες τραυματίες! Στην Αθήνα έχει καταιγίδα! Στα Μελίσσια, στο γεφυράκι, ένα αυτοκίνητο έχει εγκλωβιστεί στα νερά που μοιάζουν με λίμνη. Κόβεται η κυκλοφορία. Τα ραδιόφωνα και ενώ οι κεραυνοί πέφτουν δίπλα μας, αναλύουν ποδοσφαιρικούς αγώνες και λένε χαριτωμένες κοινοτυπίες διαβασμένες απ το διαδίκτυο. Κάποια στιγμή αντιλαμβάνονται πως περνάει τυφώνας πάνω μας, αλλά δε αναφέρουν την κίνηση και από πού λέει η τροχαία να μη περάσουμε. Το βράδυ παρακολουθούμε X factor και εν τέλει κι αυτό για την έντιμη στις προθέσεις της Πέγκυ Ζινα. Αγνοούμε πως στη Πόλη, η βία ξέσπασε δικιά της καταιγίδα.
Γράφει η Αλεξάνδρα Τσόλκα
Κάπου δίνονται και κάτι μουσικά βραβεία που τα παίρνουν κάθε χρόνο οι ίδιοι και οι ίδιοι και βρίσκουν ευκαιρία να επιδιώξουν τις πλαστικές τους οι τραγουδίστριες και οι παρουσιάστριες. Ο κόσμος γύρω μας πυροβολείται σε αθέατα εκτελεστικά αποσπάσματα και εμείς κάνουμε τους ανέμελους.
Ο «ειδησεογραφικός» ΣΚΑΪ, δε μπορεί να διακόψει το πρόγραμμα του X factor και να αφήσει τον μέγα Σάκη με καρό κοστούμι -σα τον Δεστούνη – Μπόζο στα παιδικά μου χρονιά, που ως και γαριδάκια του κυκλοφόρησαν και ήταν τόσο δημοφιλής όσο ο Ρουβάς σήμερα- χωρίς να αποσώσει το μεγάλο σόου που θα αποτελειώσει το ελληνικό τραγούδι! Και βέβαια, το να διώχνεται από ένα τέτοιο παιχνιδάκι – θέαμα μια καλλιτεχνάρα σαν την Νωαίνα, δείχνει την πρόθεση για τον λιθοβολισμό της όποιας μη σκυλέ προοπτικής του χώρου. Η κοπέλα ενδεικτικά, στη τελευταία της συμμέτοχη, τραγούδησε Μίκη σε στίχους Γιάννη Θεοδωράκη, το «Όμορφη πόλη» και «Πόσο λυπάμαι» του Κώστα Γιαννίδη, σε στίχους Βασίλη Σπυρόπουλου και Πάνου Παπαδούκα. Μια καλλιτέχνης που μεταλλάσονταν σε όλα τα είδη, τις γλώσσες, τους ρυθμούς, τις εποχές και που η ίδια συνέθετε ως πολύπλευρη μουσικός, είδε την έξοδο στο παιχνιδάκι του ΣΚΑΪ, ενώ λειτούργησε ως άλλοθι για τα πραγματικά ταλέντα που τάχα αναζητούσε αυτό. Μπροστά στον νεαρό Κύπριο, με το επώνυμο Λέοντας, ο όποιος τραγούδησε σουξέ σκυλάδικα της εποχής, πώς να παραβγεί ένα ταλέντο με επιτυχία της Βέμπο! Λίγο πριν η Νωαίνα είχε δείξει τον ποπό της στη κάμερα χλευαστικά! Και θεωρήθηκε η στάση της πως έθιξε την ηθική του X factor, λες και είναι του Κατηχητικού οι καλλιτέχνες και ειδικά τα νέα παιδιά! Η Τάμτα έκρινε πως θα φύγει η κοπέλα, αφού έκανε πως το σκέφτηκε πολύ και πως ταράχτηκε ψυχικά!
Αφού ο Σάκης ούρλιαξε το «κύ’ες και κύ’ιοι» σχόλασε το πρόγραμμα και απόμειναν και οι νεκροί στην Κωσταντινούπολη να ζητάνε αίτια και αιτιατά, σε έναν κόσμο που άλλαξε και μόνο ο Σάκης,-με τις βλέψεις για πολιτικός– δεν καταλαβαίνει και η ανάλαφρη παρέα του!