42.grPassbookΟ Όμιλος Mitsis υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες του από την 1η Ιουλίου

Health First

Ο Όμιλος Mitsis υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες του από την 1η Ιουλίου

Ανοίγουν τις πύλες τους τα Rinela στην Κρήτη, Alila στη Ρόδο, Blue Domes στην Κω και το Sofitel Athens Airport

Ο Όμιλος Mitsis Hotels, ανακοινώνει την επανέναρξη της λειτουργίας του στους 5 προορισμούς όπου δραστηριοποιείται, συνδυάζοντας την εφαρμογή όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας με τη φιλοξενία 5*. Την 1η Ιουλίου, πρώτα θα υποδεχθούν και πάλι τους επισκέπτες τους τα ξενοδοχεία Rinela στην Κρήτη, Alila στη Ρόδο, Blue Domes στην Κω και το Sofitel Athens Airport. Στις 10 Ιουλίου, θα ανοίξει το Galini Wellness Spa & Resort στα Καμένα Βούρλα. Αναμένονται εκ νέου ανακοινώσεις για τη λειτουργία και άλλων ξενοδοχείων του Ομίλου.

Έχοντας ως βασική προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και των μελών του προσωπικού του, ο Όμιλος Mitsis Hotels έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλήρες Σχέδιο Υγιεινής και Ασφάλειας, το οποίο καταρτίσθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς επιστημονικές προδιαγραφές και τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Υπουργείων Υγείας και Τουρισμού της Ελλάδας και προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες ασφαλούς λειτουργίας για όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων του:

1. Λειτουργία σε χαμηλή πληρότητα για να διασφαλιστούν οι προδιαγραφές κοινωνικής αποστασιοποίησης.
2. Εκτεταμένος καθαρισμός και απολύμανση όλων των σημείων συχνής επαφής στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια.
3. Παροχή ατομικής συσκευασίας υγιεινής με απολυμαντικό gel και μάσκα σε όλους τους επισκέπτες κατά την άφιξη, καθώς και απολυμαντικών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
4. Υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων σύμφωνα με τις διαδικασίες HACCP, και ανέπαφο service στα εστιατόρια.
5. 24ωρη λειτουργία των εστιατορίων προκειμένου οι πελάτες να γευματίζουν με τις οικογένειές τους με την άνεσή τους.
6. Αυστηρά μέτρα προστασίας στους χώρους ψυχαγωγίας, τις πισίνες και τις βραβευμένες με Γαλάζια Σημαία παραλίες του Ομίλου.
7. Αυτοματοποιημένη διαδικασία με ηλεκτρονικό check-in / check-out.
8. Ιατρική φροντίδα 24/7 προς τους επισκέπτες των ξενοδοχείων.
9. Σεμινάρια συνεχούς εκπαίδευσης για το προσωπικό.
10. Ενημερωτική εκστρατεία σε όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου.

Το σύνολο των ξενοδοχείων του Ομίλου έχει λάβει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας Health First, σύμφωνα με τις Οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Τουρισμού.
“Προσκαλούμε τους Έλληνες ταξιδιώτες να γνωρίσουν τα ξενοδοχεία και resorts μας σε μερικούς από τους ομορφότερους προορισμούς της χώρας προσφέροντας ειδικά προνόμια στους Έλληνες επισκέπτες μας και στηρίζοντας την ελληνική αγορά. Πάνω από όλα, αξιοποιούμε στο έπακρο την οικογενειακή μας φροντίδα και την αυθεντική ελληνική μας ταυτότητα για να νιώθουν όλοι ασφαλείς σαν το σπίτι τους και να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία διακοπών των Mitsis Hotels”, ανέφερε ο Σταύρος Μήτσης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.

SHARE

Περισσότερα

MORE PASSBOOK