Το Ντουμπάι είναι η μεγαλύτερη αγορά για τις περίφημες Bugatti, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν ποτέ και που σήμερα τα μοντέλα της, Veyrons και Chiron, βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των πιο εντυπωσιακών supercars του πλανήτη. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που στην πρωτεύουσα του ομώνυμου Εμιράτου, στη λεωφόρο Sheikh Zayed Road με τους πανύψηλους ουρανοξύστες, άνοιξε τις πύλες της η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων Bugatti στον κόσμο. Άλλωστε, η ίδια η Bugatti υπολογίζει πως το 26% των αγοραστών Veyrons και Chiron ζουν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Σε έναν εντυπωσιακό χώρο 240 τετραγωνικών μέτρων, οι πωλητές και οι μέλλοντες αγοραστές, μέλη της βασιλικής οικογένειας οι περισσότεροι, έχουν να διαπραγματευτούν με όλες τις πολυτελείς ανέσεις, θαυμάζοντας ουσιαστικά ένα και μοναδικό αυτοκίνητο. Τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα άλλωστε και οι κάτοικοι της είναι οι περισσότεροι -κατ’ αναλογία- κάτοχοι Bugatti σε ολόκληρο τον κόσμο και η Al Habtoor Motors, που κάνει την εισαγωγή αυτών των supercars, το ξέρει καλά καθώς είναι η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις του στον κόσμο. Η Al Habtoor έχει ήδη διαθέσει 55 Bugatti Veyrons (από τα 450 που διατέθηκαν προς πώληση) στους μεγιστάνες θαυμαστές του, ενώ 30 μοντέλα του Chiron από τα 500 που κατασκευάστηκαν είναι ήδη στη φάση παράδοσης στα Εμιράτα.
Η εταιρεία υποδέχεται τους πελάτες της σε έναν εντυπωσιακό Bugatti καναπέ και απολαμβάνουν τη διαπραγμάτευση για το αντικείμενο του πόθου τους σε έναν χώρο που μόνο οι μινιατούρες των συγκεκριμένων μοντέλων μπορεί να κοστίζουν περισσότερο και από την αγορά ενός μεσαίου οικογενειακού, ευρωπαϊκού αυτοκινήτου.
Να σημειώσουμε ότι η Chiron είναι ένα διθέσιο σπορ υπεραυτοκίνητο (supercar) υψηλών επιδόσεων, που κατασκευάζεται από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Bugatti Automobiles S.A.S. από τις αρχές του 2016. Το μοντέλο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 1 Μαρτίου 2016, ως ο διάδοχος της Bugatti Veyron του 2005 – 2015, και οι πρώτες παραδόσεις έγιναν τον Αύγουστο. Σε αντίθεση με τα 450 αντίτυπα της Veyron, η Chiron θα παραχθεί σε 500 αντίτυπα. Όπως και η προκάτοχος Veyron κατά την εποχή παραγωγής της, η Chiron επί του παρόντος αποτελεί το μοναδικό αυτοκίνητο της Bugatti.
Η Chiron εξελίχθηκε υπό άκρα μυστικότητα και ως πρότζεκτ ύψιστης σπουδαιότητας, καθώς είχε σκοπό να αναλάβει τον βαρύ ρόλο να αντικαταστήσει την μυθική Veyron. Για την ακρίβεια, η Veyron είχε προκαλέσει τόσο μεγάλη αίσθηση στον Τύπο αυτοκινήτου και στο ευρύ κοινό, σε παγκόσμια κλίμακα, που ο διάδοχός της θα είχε να αναλάβει ένα εξαιρετικά δύσκολο έργο. Μάλιστα η Veyron ήταν το πρώτο στην ιστορία αυτοκίνητο έκδοσης δρόμου που έσπασε το όριο ταχύτητας των 400 km/h (248,6 mph), ενώ στα περισσότερα έτη παραγωγής της, έφερε τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μοντέλου πολιτικής έκδοσης, καθιστώντας ακόμα δυσκολότερη τη δημιουργία ενός ισάξιου διαδόχου.