Τα μεγάλα της «όπλα» χρησιμοποιεί ξανά η Τζένιφερ Λόπεζ, τους γυμνασμένους γοφούς και τα πόδια της, για τη διαφήμιση της συνεργασίας με φημισμένη εταιρεία υποδημάτων, ένεκα και των εορτών που απέχουν πλέον λίγες εβδομάδες.
Πρόκειται ουσιαστικά για τη συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας της 51 ετών Νεοϋρκέζας με την εταιρεία Designer Shoe Warehouse, η οποία ξεκίνησε στην αρχή της πανδημίας, στις αρχές του Μάρτη και συνεχίζει να εξελίσσεται, καθώς ήδη 74 διαφορετικές δημιουργίες υποδημάτων φέρουν την υπογραφή «Jlo».
Τα συγκεκριμένα παπούτσια, όλων των ειδών, από αθλητικά ως γόβες στιλέτο, απευθύνονται σε όλα τα βαλάντια αφού οι τιμές τους ξεκινούν από τα 34.98 δολάρια και φτάνουν τα $149.99.
Η μητέρα δύο παιδιών, έχει αναλάβει να δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές για το σχεδιασμό τους, που όπως λέει η ίδια είναι επηρεασμένη από τις τρεις αμερικάνικες πόλεις που έπαιξαν το σημαντικότερο ρόλο στη ζωή της, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Μαϊάμι που μένει τα τελευταία χρόνια μαζί με τον Άλεξ Ροντρίγκεζ.
Μάλιστα, όπως σημειώνει η ίδια, «Από το ξεκίνημα της καριέρας μου ήθελα να τα κάνω όλα. Μουσική, ταινίες, μόδα. Και έως τώρα έχω πετύχει όλους τους στόχους μου με πολύ δουλειά και προσήλωση σε αυτό που κάνω» συμπλήρωσε η Λόπεζ.
Η τραγουδίστρια και ηθοποιός έχει αναλάβει αποκλειστικά τη διαφήμιση των παπουτσιών της, κυρίως μέσω του Isntagram όπου έχει 133 εκατ. ακολούθως, ωστόσο σε όλες τις φωτογραφίσεις της για περιοδικά όλο και κάτι δικό της παρουσιάζει.
Να σημειώσουμε ότι η Λόπεζ εκτός από τα δύο της παιδιά μεγαλώνει και τα δύο κορίτσια του Ροντρίγκεζ από τον προηγούμενο του γάμο και μάλιστα στις 18 Νοεμβρίου η μεγαλύτερη, Νατάσα, θα κλείσει τα 16.