Η Singapore Airlines σχεδιάζει να μετατρέψει ένα από τα καθηλωμένα στο έδαφος αεροσκάφη της τύπου jumbo σε ένα pop-up εστιατόριο και να προσφέρει κατ’ οίκον διανομή φαγητού αεροπλάνου.
Aυτό στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για να κρατήσει επαφή με πελάτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Χωρίς εγχώριο δίκτυο, ο εθνικός αερομεταφοράς αυτής της πόλης-κράτους στη νοτιοανατολική Ασία, έχει δεχθεί οικονομικό πλήγμα από τους περιορισμούς στα διεθνή ταξίδια και πρόσφατα απέλυσε το ένα πέμπτο του προσωπικού του. Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι θα προσφέρει ξεναγήσεις στο κέντρο εκπαίδευσής της και εμπειρίες στον προσομοιωτή πτήσης.
«Με την COVID-19 να μειώνει δραστικά τον αριθμό των πτήσεων που εκτελεί ο όμιλος SIA, έχουμε δημιουργήσει μοναδικές δραστηριότητες που μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας αυτή την περίοδο», δήλωσε ο Γκοχ Τσουν Πονγκ, διευθύνων σύμβουλος της Singapore Airlines (SIA).
Δείπνο μέσα σε αεροσκάφος της Singapore Airlines
Αυτοί που θέλουν να δειπνήσουν εντός του διώροφου A380, του μεγαλύτερου στον κόσμο επιβατικού αεροσκάφους, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών θέσης αλλά και διαφορετικών μενού που έχουν σχεδιαστεί από διεθνείς σεφ.
Στους επιβάτες θα προσφέρονται πακέτα με διάφορα καλούδια, ενώ αυτοί που θα φορούν παραδοσιακές στολές για να δειπνήσουν θα λαμβάνουν επιπλέον δώρα.
Εάν οι πελάτες επιλέξουν να απολαύσουν το φαγητό στο σπίτι τους, θα λάβουν ειδικά βίντεο για το πώς να ζεστάνουν και σερβίρουν τα πιάτα και μια ειδική λίστα με μουσικά κομμάτια για μια ολοκληρωμένη εμπειρία αεροπορικού ταξιδιού με την SIA, σύμφωνα με τον αερομεταφορέα.
Νωρίτερα αυτό τον μήνα, η Thai Airways μετέτρεψε την καφετέρια στα κεντρικά της γραφεία στην Μπανκόνγκ σε εστιατόριο που έχει ως θέμα του τα αεροπορικά ταξίδια και είναι διακοσμημένο με τμήματα και εξαρτήματα αεροσκάφους όπως και καθίσματα αεροπορικού τύπου, ενώ το προσωπικό φορά στολές ιπτάμενων φροντιστών.
Η μετατροπή αεροσκαφών που δεν εκτελούν πλέον δρομολόγια σε εστιατόρια δεν είναι καινούργια ιδέα, αλλά η χρήση αεροπλάνων που βρίσκονται ακόμα σε κυκλοφορία για τέτοιους είδους σκοπούς αποτυπώνει τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρίες, με την επιβατική κίνηση να μην αναμένεται να επανέλθει στα προ της επιδημίας επίπεδα πριν το 2024.