Η άλλοτε pop star Britney Spears και ίνδαλμα εκατομμυρίων εφήβων στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και των αρχών των ’00s ποτέ δεν ήταν η πιο καλοντυμένη γυναίκα, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στις βραδυνές της εξόδους. Το ταλαντούχο κορίτσι από το μικρό Kentwood της Louisiana, με την ταραγμένη προσωπική ζωή, αν και υπήρξε για χρόνια το πρόσωπο της Candie’s, της αμερικάνικης νεανικής φίρμας ρούχων και παπουτσιών και πολύ αργότερα δημιούργησε τη δική της σειρά, ακόμα και εσωρούχων, δεν κατάφερε ποτέ να «περάσει» στις μεγάλες εταιρείες, πόσο μάλιστα σε luxury προϊόντα και ετικέτες.
Φέτος όμως, στα 36 της πλέον, κάνει τη μεγάλη έκπληξη, καθώς η διάσημη γαλλική εταιρία Kenzo την επέλεξε για τη δημιουργία μίας νέας σειράς denim με τίτλο «La Collection Memento No. 2», κάτω από το γενικό σύνθημα «KenzolovesBritney». To αποτέλεσμα της συνεργασίας είναι εξαιρετικό, καθώς τη φωτογράφιση έκανε ο διάσημος Peter Lindbergh. Απολαύστε κάποιες από τις εικονες της καμπάνιας:
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ