H πρώτη γνωριμία με τη Chimaira Sparkling του Νίκου Καρβούνη, σε συνεργασία με την Cair Ρόδου, έγινε πριν ακριβώς ένα χρόνο σε κάποιο κεντρικό κλαμπ της Αθήνας, όταν και εντυπωσιαστήκαμε πρώτα με τη συσκευασία, ένα κατάλευκο μπουκάλι με ένα καταπληκτικό σχέδιο το οποίο αναπαριστά το φοβερό τέρας της μυθολογίας που εξέπνεε φωτιά, είχε σώμα κατσίκας, κεφάλι λιονταριού και που η ουρά του κατέληγε σε φίδι, την περίφημη Χίμαιρα και η γεύση του, ένας ιδιαίτερος αφρώδης οίνος με αρωματικό κρόκο Κοζάνης, ένα εξαιρετικό -και εντελώς ελληνικό- προϊόν.
Η Chimaira Sparkling όμως, εκτός των άλλων, κρύβει και μια συναρπαστική προσωπική ιστορία ενός 32χρονου Έλληνα ο οποίος αφού περιπλανήθηκε στην Ολλανδία έβαλε στόχο να κάνει την ιδέα του πραγματικότητα και μέσω της συνεργασίας του με την Cair, τον γενικό διευθυντή Γιώργο Γλυνό και την οινολόγο Εύη Χατζησταμάτη, να δημιουργήσουν έναν αφρώδη οίνο σε τέλεια αρμονία με ένα μοναδικό ελληνικό προϊόν, το σαφράν. Στο εγχείρημα συμμετέχουν τέσσερις ποικιλίες στην Ελλάδα, τρεις εκ των οποίων γηγενείς: Αθήρι, Ασσύρτικο, Μαλαγουζιά και Chardonnay που ακολουθούν την παραδοσιακή μέθοδο οινοποίησης στην οποία, κατά τη δεύτερη ζύμωση, προστίθεται κρόκος Κοζάνης. Η προσθήκη αυτή χαρίζει μια ιδιαίτερη καινοτομία στο προϊόν, μια ξεκάθαρη ελληνική ταυτότητα αλλά κυρίως ποιότητα και άρωμα στο τελικό αποτέλεσμα.
Μιλώντας το καλοκαίρι στο ΒΗΜΑ, ο Νίκος Καρβούνης είχε αναφερθεί και στην ανάπτυξη του προϊόντος του αλλά και για τα μελλοντικά του σχέδια: «Το Chimera Sparkling Wine επιβεβαιώνει ότι τίποτε δεν είναι αδύνατο, η καλή γεύση είναι δυνατή, το καλό κρασί είναι εφικτό και μπορείτε να το έχετε μέσα στο ποτήρι σας». Η Oinovation για εφέτος ζυμώνει περίπου 30.000-40.000 φιάλες, 60% πάνω από πέρυσι και πρόπερσι. Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάζεται με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, όπου η δρ Μαρία-Γεωργία Κούλη, διατροφολόγος, συντονίζει διατροφικές μελέτες για τα οφέλη του προϊόντος στη δημόσια υγεία. Η παραγωγή είναι στη Ρόδο, σε συνεργασία με την CAIR SA, ενώ η έδρα της Oinovation είναι στην Αθήνα.
Στην Ελλάδα, το Chimera Sparkling είναι τοποθετημένο σε ξενοδοχεία 5-7 αστέρων, high end εστιατόρια, νυχτερινά clubs και bar restaurants, ενώ παράλληλα έχει παρουσία στην Κύπρο, στην Αγγλία και είναι σε αναμονή οι πρώτες παρτίδες για Αμερική. Στα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας είναι η αύξηση παραγωγής, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η προώθηση του Chimera Sparkling.
Οσον αφορά την εξάπλωση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, ο κ. Καβούνης πρόσθεσε: «Ολο το μέλλον είναι εκεί. Δημιουργία εξαγώγιμων ελληνικών προϊόντων που πρέπει να έχουν και παρουσία στη χώρα τους. Οσοι περισσότεροι το καταλάβουν τόσο γρηγορότερα θα βγούμε από την κρίση. Η Ελλάδα είναι τεράστιο brand στο εξωτερικό. Το μυστικό όμως είναι να συνδέσουμε όσα έχουν στη συνείδησή τους οι παγκόσμιοι καταναλωτές με πραγματικά προϊόντα που δυνητικά ήδη γνωρίζει και μπορεί να αγοράσει στον τόπο του ο καταναλωτής. Επιπρόσθετα, οι Ελληνες του εξωτερικού μπορούν να συμβάλουν τα μέγιστα ως πρεσβευτές της χώρας μας στη διάδοση αυτής της κουλτούρας».
ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ tovima.gr