Το γαρ πολύ της έκθεσης γεννά μετριότητα και βγάλε! Το αρχαίο δράμα, το άξιον εστί, οι βραβεύσεις οι θεατρικές, οι βλέψεις για Οιδίποδα, το παιδικό θέατρο, οι άπειρες διαφημίσεις, η εύκολη τοποθέτηση για πολιτικά ζητήματα της χώρας με την άνεση της συνέντευξης που έδωσε στους Σκορδολιαγκαίους πως την «Κάτια την τσέκαρε απ την συμπεριφορά στο σκάφος»! Ακόμα οι συνεχείς νυχτερινές εμφανίσεις ταυτόχρονα με όλα, πάντα ως σεξ συμπολ και νεαρός αν και έφτασε σε ηλικία πρεσβυωπίας, ενώ δε παραλείπει να τονίζει και το πόσο οικογενειάρχης με πρότυπα αμερικανικής ταινίας είναι, απ αυτές που παίρνουν όλοι μαζί πρωινό και «περνούν το φυστικοβούτυρο» ο ένας στον άλλον, με άψογο μακιγιάζ και ντύσιμο. Και οι φιλανθρωπίες με τα μέσα πάντα στο κατόπιν του! Και η Ολυμπιακή φλόγα! Και φυσικά η τηλεοπτική παρουσίαση! Ισως με τα πολλά ο κύριος Ρουβάς, έχασε τον στόχο;
Από την Αλεξάνδρα Τσόλκα
Ο ίδιος θα ορίσει, βέβαια, ποιος είναι αυτός, ο στόχος και τι θα γίνει όταν μεγαλώσει! Εμάς ο λόγος που μας πέφτει είναι στο πόσο μη αντάξιος των περιστάσεων είναι στην παρουσίαση της X Factor και πόσο αναδεικνύεται ως εξαιρετική σ αυτή τη δουλειά η των παρασκήνιων Ευαγγέλια Αραβανή σε σύγκριση, ειδικά, μαζί του. Κι όμως! Στον ΑΝΤ1, στο ίδιο σόου, ήταν πολύ πιο προστατευμένος μάλλον, σε μικρότερο χώρο, με καλοκουρδισμένες αντιδράσεις και έτσι δε φαινόταν πως ο «βασιλιάς» της ποπ, είναι γυμνός στην παρουσίαση…
… Άχρονος, με καθυστερήσεις στην ομιλία, επαναλήψεις, ειδικά στις φράσεις «εδώ» και «παιδιά», με φραστικές κοινοτυπίες, αμήχανα γέλια και τόσο προσποιητά χαμογέλα που πονάει εμάς το πρόσωπο μας απ το δικό του τέντωμα! Καρφωμένος στο οτο κιου, σε έκτακτες στιγμές αδυνατεί να αντιδράσει! Σε ένα απ τα πολλά τεχνικά προβλήματα του τελευταίου live του X factor, ο κύριος Ρουβάς, όχι μόνο δεν το κάλυψε, αλλά αποκάλυψε από αμηχανία και την κοπέλα που θα τραγουδούσε χαλώντας της κάθε έκπληξη και δίνοντας πάσα στην Αραβανή στα παρασκήνια για να τον σώσει απ το χάος του έκτακτου!
Όταν ο Θεοφάνους και πολύ σωστά του είπε πως κάποιο «τραγούδι δεν είναι του Ρέμου», όπως ο παρουσιαστής – σταρ είχε τονίσει αλλά του «συνθέτη και του στιχουργού και ερμηνεύει ο Ρέμος», χρειάστηκε να περάσουν δυο τραγούδια και δυο συμμέτοχες για να απαντήσει ο Σάκης Ρουβάς, για το προφανές του ατόπημα. Πάνω που νομίζαμε πως είχαμε ξεπεράσει στην τηλεόραση κατά συρροή αγραμματοσύνες, να σου, που είναι εδώ και μας κάνουν «τσα» δια στόματος του επιδαύρειων βλέψεων κυρίου Ρουβά. «Ο ψήφος», «τους ψήφους», «τον ψήφο» έδινε και έπαιρνε στα χείλη του τραγουδιστή – παρουσιαστή, με τόσες επαναλήψεις που δεν αφήνουν το περιθώριο να κάνουμε πως δεν ακούσαμε ή πως απλώς μπερδεύτηκε!
Όσον αφορά την άρθρωση; Στο «μπρρρρέικ» το ρο στρίβεται σαν εγγλέζου με προγναθισμό. Στη ελληνικότατη φράση «κύριες και κύριοι» τα ρο ξαφνίζονται, λες και αχρείαστα και η επανάληψη της συνεχώς, είναι δραματικά εκνευριστική. Σε κάθε δε επιτυχημένη απαγγελία μιας ολόκληρης φράσης που βγάζει νόημα, διαβασμένης απ το ότο κιου, η πόζα με το πλατύ τεντωμένο χαμόγελο, ο εχθρός κάθε προσωπικού μυός, επιστρατεύεται λες και ο σταρ ποζάρει για μια αόρατη σε μας φωτογραφία…
… Φυσικά και δε φταίει ο καλλιτέχνης, ο όποιος δεν εμφανίζεται πουθενά λόγω της φύσης της δουλειάς του, μη θέλοντας να δώσει τον καλύτερο εαυτό του. Όμως, η υπερέκθεση, τα πολλά καρπούζια κάτω από μια μασχάλη, η εποχή που είναι ανελέητη, η σύγχυση της, η ενοχικότητα να δείχνεις πιο περισπούδαστος απ αυτό που κανονικά είσαι, οι αυλές που σε παρασύρουν φέρνοντας καθρέφτες μεγαλείου παραμορφωτικούς και μαγενθυτικούς, αλλά και ο αδυσώπητος χρόνος που κυλάει και συχνά σε ξεπερνά, φταίνε! Ήταν ωραία η αθωότητα μας παλιά, που δεν αντεχόταν άλλο πολιτικό και τάχα μου εγκεφαλικό τραγούδι και θέλαμε απλά ένα ρυθμό, κάποιο απλό τραγουδάκι, ένα αγόρι όμορφο να καταπλήσσει χορεύοντας με νεότητα, ευχαρίστηση, χαρά, αλλά πάει και πέρασε! Ο κλώνος Ηλία Λιούγκου – Αλιάγα – Μιχαήλ Μαρμαρινού με αίμα αλλά και δάκρυα και ιδρώτα και δεν κολλάει! Γνωρίζω, φυσικά, πως ο Σάκης Ρουβάς είναι ιερή αγελάδα της καλλιτεχνικής Ιερουσαλήμ και των παροικούντων της, με πανίσχυρους φίλους, όμως όλοι αυτοί, αν πραγματικά τον αγαπάνε και τον προσέχουν θα έπρεπε να τον έχουν προστατέψει απ την έκθεση του και να τον παρακινούσαν να δουλέψει αλλιώς για να είναι, αν μη τι άλλο, παρουσιαστής. Αν δεν μπορούσαν ας τον μάθαιναν, τουλάχιστον, πως το ουσιαστικό είναι: η ψήφος, της ψήφου!