42.grRead ThisΟ Θάνος Αλεξανδρής για τις τηλεστάρ: Όλη πλέον η δημοσιογραφία ένα βυζί

ΚΑΡΑΚΟΡΤΑΔΕΣ LIVE – TA ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΚΟΦΤΗ

Ο Θάνος Αλεξανδρής για τις τηλεστάρ: Όλη πλέον η δημοσιογραφία ένα βυζί

«Υπάρχουν φορές που νομίζω πως ο καλεσμένος θα ανοίξει κιβώτια με σαμπάνιες και θα τις ρωτήσει, τι κάνουν μετά....»

Μετά τη σόγια που μεταλλάχτηκε, γιατί μια ζωή τα ίδια έπληξε η συγκεκριμένη, σειρά έχουν οι τηλεστάρ, που τα τελευταία χρόνια συμπεριφέρονται, λες και είναι η Σάρον Στόουν στη γνωστή πόζα “Είμαι μόνη και νυχτώνει”.

Γράφει ο Θάνος Αλεξανδρής

Που πήγαν όλες εκείνες οι παλιές σοβαρές τηλεπαρουσιάστριες, που κρατούσαν στιλ και τα προσχήματα; Που είναι η Νίνα Βλάχου, η Νάκυ Αγάθου, η Δανάη Στρατηγάκη και η αγαπημένη μου Κέλυ Σακκάκου; Όλες αυτές οι κυρίες είχαν μια μπρεχτική άποψη, όσον αφορά τη στάση που κρατάς στον συνεντευξιαζόμενο. Οι σημερινές, επειδή από μικρές είχαν όνειρο να γίνουν Αντζελες Δημητρίου και δεν τους έκατσε το μπουζουξίδικο, αντιμετωπίζουν τον καλεσμένο λες και είναι πελάτης του κοσμικού κέντρου “ΑΛΕΠΟΥ” των Τρικάλων.

Τις παρατηρείς πόσο έντονα φλερτάρουν τον καλλιτέχνη και πόσο προκλητικά προτάσσουν το “καποδιστριακό” τους, που κάνεις το σταυρό σου…. Ξαφνιάζεσαι κυριολεκτικά με την τόση ντανιά και αναρωτιέσαι εσύ ο άμοιρος, που διάολο τα’ μαθαν τόσο γρήγορα όλα αυτά τα σπουδαία πράγματα; Οι σημερινές αλλά και οι μεγαλοκοπέλες -με λίγα λόγια- έχουν ξεπατικώσει, με μεγάλη επιτυχία θα’λεγα, όλη τη δοξασμένη σχολή της κονσομανσιόν και το γεγονός το ίδιο μ’αφήνει άναυδο. Πότε πρόλαβαν οι καινούργιες να μυηθούν στα μυστικά, αφού όταν τέλειωσαν το μισό γυμνάσιο, κάποιες φοίτησαν στα πεντικιούρ-μανικιούρ, άλλες στις σχολές “JINO and MANUEL” και στη συνέχεια τις άρπαξε η τηλεόραση, μη τυχόν χάσει τα κελεπούρια. Αρα δεν πρόλαβαν να περπατήσουν τη νύχτα, που είναι το καλύτερο μεταπτυχιακό και επομένως το ταλέντο το συγκεκριμένο, μεταφέρεται στο DNA τους.

Και ειλικρινά το έχουν τόσο μεγάλο, που κι’εγώ ο ίδιος λέω, πως αν έβγαζα αυτή την εποχή το βιβλίο μου “Αυτή η νύχτα μένει”, τηρουμένων των αναλογιών, θα ήταν παρωχημένο. Οι δημοσιογράφοι παρουσιάστριες τώρα πια κάνουν κανονική -και μεσ’ στα μούτρα μας- κονσομανσιόν. Υπάρχουν φορές που νομίζω πως κάποια στιγμή ο καλεσμένος θα ανοίξει κιβώτια με σαμπάνιες και θα τις ρωτήσει, τι κάνουν μετά τη δουλειά.

Ρωτάει τον νεαρό τραγουδιστή για τον καινούργιο του δίσκο, αλλά η δεύτερη σκέψη -μεταξύ μας καθόλου δεύτερη, αν θα της κάτσει ο μικρός. Εσείς εδώ στην Αθήνα το αποκαλείτε άμεση επικοινωνία, εμείς όμως στην παραμεθόριο το λέμε αλλιώς.

Βέβαια υπάρχει και η γνωστή μέθοδος του δόκτορος Πούτσοβιτς -τον αναφέρω συχνά το σχωρεμένο γιατί έχει απήχηση- που κάποιες ακολουθούν και η οποία λέει, ότι αν θέλεις να ακούσεις από κάποιον, αυτά που θέλεις, τον κοιτάς με διεισδυτική ματιά και ο τύπος απελευθερώνεται. Αν τις μαζέψεις όλες αυτές και τις πας τουρνέ, θα γλυτώσεις δεκάδες πλειστηριασμούς φτωχών. Η Άννα Συνοδινού, η Λένα Ωνάση, η Λαμπέτη και η φίλη μου η Αρώνη δεν ξέρουν πια πως να ντυθούν και πως θα φερθούν στον πελάτη.

Αν σας μπέρδεψα λίγο -δεν το’χα σκοπό αλλά μόνο αυτό είχα, όλες αυτές οι γνωστές μου δεν έρχονται απ’ το θέατρο τέχνης και δεν ανήκουν στο εφοπλιστικό λόμπυ. Απλά χρησιμοποιούν καλλιτεχνικά ψευδώνυμα για να εντυπωσιάσουν το κοινό, που μια ταραχή την παθαίνει με το άκουσμα. Γιατί το Λένα Ωνάση κάνει πιο σουασανσόν, ενώ η κολλητή μου η Μπέμπα η Ντόλυ όπως και να το κάνουμαι ακούγεται δευτεράντζα.

Λένε λοιπόν τα κορίτσια και με το δίκιο τους, πως θα καψουρέψω τώρα εγώ τον πελάτη, όταν η δημοσιογραφία μας έχει ξεπεράσει; Όλη πλέον η δημοσιογραφία ένα βυζί. Κάνει η άλλη την ερώτηση και πρώτα φεύγει το βυζί και μετά ο Φουστάνος. Μάλλον πρώτα ο Φουστάνος και μετά το βυζί, γιατί ο Φουστάνος κάνει τη διαφορά. Όλο αυτό το αισθαντικό άρχισε από τη Βίκυ Φλέσσα, η οποία με τη σειρά της αντέγραψε αυτούσια τη σχολή μιας αγαπημένης μου φίλης. Μιλώ για την Βίκυ Μιχαλονάκου, που θεωρώ αδικημένη Θεά και διανοούμενη και από την οποία η Φλέσσα κατάκλεψε όλα αυτά των αισθήσεων και παραισθήσεων, όμως η κυρία Μιχαλονάκου, δεν αντιγράφεται

Όλες λοιπόν έπαθαν κάτι το αναπάντεχο και αντί να βγάλουν την είδηση, επιζητούν να καυλώσουν τηλεθεατές και καλεσμένους,είτε είναι ο Γιώργος Τράγκας είτε βρίσκεται στο στούντιο ο Γεωργούλης Η καθεμιά είναι αντικείμενο πόθου και όλες μαζί πολλά αντικείμενα πόθου, τόσο που ο θεατής ζαλίζεται και αισθάνεται θαμώνας στο Bar “ΓΙΑΒΡΙ”.

Δεν μας έφταναν οι μικρές ανερχόμενες, τώρα έχουμε και τις πιο πιο μεγαλούτσικες που τα τελευταία χρόνια έχουν σαλτάρει κι’αυτές, αναζητώντας ντεκολτέ και σολάριουμ. Εδώ βρε στην παλιά κρατική θυμάμαι Μπήλιω Τσουκαλά να ρωτάει αριστερό για τα πέτρινα χρόνια και παρά την συγκίνηση, να υποβόσκει σεξουαλικό υπονοούμενο.

Τώρα τελευταία ξετσουτσούνισαν και τα μόγγολα οι καινούργιοι τραγουδιστές και έχουν αρχίσει να την πέφτουν στις οικοδέσποινες. Ξεκινάνε με κοπλιμέντα όπως θεά, μοναδική, αισθαντική, όμως τα ραντεβού τα κλείνουν, ως συνήθως, με τον Βαγγέλη. Ήθελα να τα κάνατε έρμα στην Λιάνα Κανέλλη, τότε που είχε τις εκπομπές Η Λιάνα που είναι σοβαρή και δεν σηκώνει καραγκιοζιλίκια, θα σας έπιανε πρώτα απ’τ’αυτί και στη συνέχεια θα σας έκανε μαύρους στο ξύλο παρτάλια.

Ευτυχώς στο χορό δεν έχουν μπει και οι άντρες δημοσιογράφοι, γιατί τότε η τηλεόραση θα ήταν “Ανοίξαμε και σας περιμένουμε”. Ακόμη και η τελευταία σεμνή που μας απέμεινε, δηλαδή η Ελένη Λουκά κατάλαβε, ότι για να περάσει ο λόγος του θεού στην τηλεόραση, πρέπει να μεταλλαχτείς σε αντικείμενο πόθου, έστω κι’αν είσαι η κυρία Ελένη Λουκά.

SHARE

Περισσότερα

MORE READ THIS