42.grNews DeskΗ Αθήνα υποδέχεται το πρώτο Moxy Hotel με την υπογραφή Marriott

Moxy Hotels by Marriott

Η Αθήνα υποδέχεται το πρώτο Moxy Hotel με την υπογραφή Marriott

Προβλέπεται να διαθέτει 200 δωμάτια, με ιδιαίτερα σύγχρονη αισθητική και στοχεύοντας σε επισκέπτες νεαρής ηλικίας

Τους τελευταίους μήνες του 2021 ή στις πολύ αρχές του 2022 αναμένεται να ολοκληρωθεί το φιλόφοξο έργο της μετατροπής του Σαρόγλειου Μεγάρου στην Ομόνοια σε ξενοδοχείο και μάλιστα του πρώτου Moxy Hotel στην Αθήνα.

Η Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεότερων και Σύγχρονων Μνημείων έχει δώσει ήδη το πράσινο φως της μελέτης για την αναθεώρηση της οικοδομικής αδείας με την αλλαγή χρήσης του πρώην κτιρίου γραφείων επί της Σταδίου 65 σε ξενοδοχείο, ενώ την επένδυση ανέλαβαν η Dimand, η Prodea Investments ΑΕΕΑΠ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), μετά από τη μακροχρόνια παραχώρηση του ακινήτου από τους ιδιοκτήτες (Μετοχικό Ταμείο Στρατού με ποσοστό 62% και Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με 38%).

Σύμφωνα με τους όρους της αρμόδιας Διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού στην εταιρεία «Rinascita», όπως τιτλοφορείται το επενδυτικό σχήμα, ζητείται, μεταξύ άλλων, να «διερευνηθεί η δυνατότητα διατήρησης διαμπερούς της στοάς του ισογείου, καθώς έτσι διατηρείται στη μνήμη των κατοίκων της Αθήνας, παρουσιάζει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο των κτιρίων αυτής της εποχής». Επιπλέον, το Moxy προβλέπεται να διαθέτει «πράσινα» χαρακτηριστικά, με βάση τη μελέτη αναθεώρησης της οικοδομικής άδειας, η οποία προβλέπει την προσθήκη κύριας χρήσης στο υπόγειο αλλά και φυτεμένο δώμα.

Το έργο, ύψους 20 εκατ. ευρώ, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει σε ένα χρόνο από σήμερα, σηματοδοτώντας και την έλευση του πρώτου Moxy στην Αθήνα, η γνωστό και ταχέως αναπτυσσόμενη φίρμα της αμερικάνικης αλυσίδας του ομίλου Μarriott.

Το ξενοδοχείο προβλέπεται να διαθέτει 200 δωμάτια, αποτελώντας μία ακόμη σημαντική τονωτική «ένεση» στην περιοχή της Ομόνοιας, μαζί με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επενδύσεις, κυρίως από τον ισραηλινό όμιλο των Brown Hotels.

Τα Moxy του ομίλου Marriott αποτελούν από τα σχετικά πιο νέα brands του ξενοδοχειακού κολοσσού, αφού λανσαρίστηκαν μόλις το 2014. Η συγκεκριμένη αλυσίδα θεωρείται από τις πιο ελκυστικές, όσον αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής, με σύγχρονα και ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και απευθύνεται -κατά κύριο λόγο- σε επισκέπτες νεαρής ηλικίας. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που θωρούνται από τα πλέον ανθεκτικά brands για την επόμενη μέρα της πανδημίας.

Να σημειώσουμε ότι το πρώτο Moxy λειτούργησε στην Πάτρα το 2019, ενώ το σχέδιο της Marriott περιλαμβάνei τη δημιουργία και άλλων αντίστοιχων μονάδων στα αστικά κέντρα ανά την Ελλάδα.

SHARE
MORE NEWS DESK