42.grNews DeskBolide: Δεν θα προλαβαίνουμε να δούμε (καν) τη νέα «βολίδα» της Bugatti

Bugatti

Bolide: Δεν θα προλαβαίνουμε να δούμε (καν) τη νέα «βολίδα» της Bugatti

Tο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 2,17 δευτερόλεπτα [ΕΙΚΟΝΕΣ+VIDEO]

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, Bugatti, μετέτρεψε ένα πειραματικό πρωτότυπο σε ένα υπερ-αυτοκίνητο 5,68 εκατομμυρίων δολαρίων για τις πίστες αγώνων. Το νέο hypercar, με το όνομα Bolide, παρουσιάστηκε στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, στα πλαίσια του The Quail, A Motorsports Gathering και θα κατασκευαστούν μόνο 40 κομμάτια, με τις πρώτες παραδόσεις από το 2024.

Το ίδιο το όνομα Bolide προέρχεται από έναν γαλλικό όρο στην αργκό που μεταφράζεται περίπου ως: «Βολίδα» και από την ίδια την εταιρεία περιγράφεται ως «ακραίο, ελαφρύ και απίστευτα γρήγορο» αυτοκίνητο. Τα 40 Bolides θα χρησιμοποιηθούν μόνο για πίστα και όχι για τους δρόμους. Είναι σχεδιασμένα για να κολλούν στην άσφαλτο σαν κόλλα χάρη στην τεράστια δύναμη που δημιουργείται από την αεροδυναμική σχεδίαση τους.

Το Bolide διαθέτει μία τροποποιημένη εκδοχή του γνωστού μας από τις Chiron και Divo W16 των 8,0 λίτρων που στην συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.850 ίππους και αντίστοιχα 1.850 Nm ροπή, με τη χρήση αγωνιστικής βενζίνης 110 οκτανίων. Η παραπάνω ισχύ έχει επιτευχθεί κυρίως χάρη στην αντικατάσταση των τεσσάρων turbo με μεγαλύτερα, τα οποία αποδίδουν μεγαλύτερη πίεση.

Η Bolide διαθέτει monocoque σασί, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, ενώ αρκετά τμήματα είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο, με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 1.240 κιλά, με την αναλογία κιλών/ίππο να αγγίζει το εντυπωσιακό 0,67 kg/PS. Εξωπραγματικές είναι και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Bugatti, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,17 δευτερόλεπτα, ενώ αντίστοιχα για τα πρώτα 200, 300, 400 και 500 χλμ./ώρα η Bolide χρειάζεται 4,36, 7,37, 12,08 και 20,16 δευτερόλεπτα.

Βέβαια οι παραπάνω μετρήσεις έχουν επιτευχθεί στα εργαστήρια της εταιρείας και βάση διαφορετικών εξισώσεων και μαθηματικών τύπων. Που συν τις άλλοις έχουν υπολογίσει και τον χρόνο που χρειάζεται το πρωτότυπο για να κάνει έναν γύρο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ (5:23.1), όσο και στο Le Mans (3:07.1).

SHARE
MORE NEWS DESK