Σε μια ασυνήθιστη στροφή της, η Puma, η φημισμένη ευρωπαϊκή πολυεθνική που σχεδιάζει και δημιουργεί αθλητικά και καθημερινά υποδήματα, είδη ένδυσης και αξεσουάρ, στη νέα της καμπάνια δεν χρησιμοποιεί σαν πηγή έμπνευσης ποδοσφαιριστές ή αθλητές στίβου αλλά καλογυμνασμένα και ταλαντούχα κορίτσια του περίφημου New York City Ballet. Το αποτέλεσμα είναι η εξαιρετική νέα συλλογή En Pointe, βασισμένη ασφαλώς στα πουέντ, τα υποδήματα που χρησιμοποιούν οι μπαλαρίνες αφού φορέσουν τα απλά παπούτσια του μπαλέτου, γνωστά και ως σοφτ.
Πρόκειται για αθλητικά πάνινα sneakers, ελαφριά σπορ σουτιέν και athleisure, δηλαδή αθλητική ένδυση, εμπνευσμένα όλα, σε χρώματα και σχέδια, από τον χώρο της περίφημης σχολής μπαλέτου.
Για τη διαφημιστική καμπάνια, η Puma, συνεργάζεται για ακόμα μία φορά με την 25χρονη ταλαντούχα pop star Selena Gomez, η οποία ως «Πρέσβειρα» της φίρμας συμμετείχε και στο λανσάρισμα της σειράς sneakers Phenom, με μεγάλη επιτυχία μάλιστα. Ενώ η συλλογή περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, η εκστρατεία της Puma επικεντρώνεται κυρίως σε τρία νέα αθλητικά παπούτσια: Tο Phenom Satin EP Training Shoe σε χρώμα μαργαριταριού και μαύρο και το Phenom Satin Low EP Training Shoe σε ροδακινί. Η συλλογή En Pointe διατίθεται ήδη προς πώληση σε τιμές που κυμαίνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες από $35 έως $130.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ