Την έκπληξη κάνει για ακόμα μία φορά ο οίκος μόδας και πολυτελών ειδών Gucci κυκλοφορώντας μία σκηνή για κάπμπινγκ αξίας 2.950 ευρώ αλλά και έναν υπνόσακο αξίας 1.000 ευρώ. Τα δύο προϊόντα προέρχονται από τη συνεργασία του οίκου μόδας με την αμερικανική εταιρεία προϊόντων υπαίθριας ψυχαγωγίας Northface. Η γκάμα διαθέτει επίσης μπουφάν 2.250 ευρώ και μπότες αξίας 1.210 ευρώ.
Στην ανακοίνωση της η Gucci αναφέρει ότι η σκηνή είναι «φτιαγμένη στο πνεύμα της εξερεύνησης» και από δύο μάρκες «με παρόμοιες αξίες». «Η North Face έχει μία πλούσια γκάμα που ωθεί την καινοτομία και συχνά ξεπερνά τα όρια στη δημιουργία του στυλ με μοναδικές και καινοτόμες λεπτομέρειες σχεδίασης.
Τα προϊόντα συνοδεύονται με διάφορα αξεσουάρ όπως τσάντες και σχοινιά για να διασφαλιστεί ότι πρόκειται για την πιο μοντέρνα σκηνή για κάμπινγκ. Εκτός από τα παραπάνω, η συλλογή The North Face x Gucci περιλαμβάνει καθημερινή ένδυση, αξεσουάρ, αποσκευές και παπούτσια».
Είτε πρόκειται για κυριολεκτική εξερεύνηση από μέρη και κουλτούρες είτε για πιο μεταφορικές περιπέτειες που σήμερα προωθεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele, η Gucci πάντα «στόχευε» στους τολμηρούς, παρουσιάζοντας τις συλλογές της ως εργαλεία για την κατάκτηση καινούργιων κόσμων.
Η The North Face ντύνει πιστά, εδώ και δεκαετίες όσους αναζητούν περιπέτειες. Ωστόσο υπάρχουν περισσότερες αναγνώσεις πίσω από τη συνεργασία με την Gucci. Από την ίδρυσή της στο Σαν Φρανσίσκο το 1966, το διάσημο brand έχει αφοσιωθεί σε μια πρωτοποριακή παραγωγή προϊόντων που καθιστούν δυνατή κάθε μορφή εξερεύνησης.
Άλλωστε είναι γνωστό πως κάθε ταξίδι οδηγεί σε μια πιο προσωπική ανακάλυψη του εαυτού μας. Υπό αυτό το πρίσμα δημιουργήθηκε και η νέα συλλογή, που παρομοίως δίνει τη δυνατότητα στον κόσμο να εκφράσει τον δικό του χαρακτήρα και προσωπικότητα, ενσωματώνοντας την προσέγγιση του Alessandro Michele απέναντι στη μόδα ως ένα πανίσχυρο όργανο ελευθερίας.
Για την προώθηση της νέας συνεργασίας, ο Alessandro Michele εμπνεύστηκε μια καμπάνια, που ανασύρει από την αισθητική των 70’s και υλοποίησε ο φωτογράφος Daniel Shea. Μέσα από καρέ, βίντεο αλλά και περιεχόμενο που δημιουργήθηκε για το TikTok, μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στη φύση παρέα με ορειβάτες ντυμένους με Gucci, που κατασκηνώνουν στις λίμνες των Άλπεων.
Η ξεχωριστή συλλογή για άντρες και γυναίκες αποτελείται από ready-to-wear ρούχα, μαλακά αξεσουάρ, αποσκευές και παπούτσια, καθώς επίσης και μερικά πιο αναπάντεχα κομμάτια που συνδέονται με τον κόσμο της The North Face, όπως σκηνές και sleeping bags. Επίσης έχει δημιουργηθεί στο πνεύμα πάντα της δέσμευσης και των δυο brands σε φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες, καθώς οι αποσκευές περιέχουν ECONYL® – ένα νάιλον ύφασμα που προκύπτει από υλικά, όπως δίχτυα ψαρέματος, χαλιά και άλλα άχρηστα υλικά, τα οποία μπορούν να ανακυκλωθούν και να χρησιμοποιηθούν εκ νέου στην παραγωγή. Στην ίδια φιλοσοφία κινούνται επίσης τα υλικά συσκευασίας, όπως οι τσάντες και τα κουτιά προκειμένου να αποφευχθούν οι πλαστικές σακούλες.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ