42.grNews DeskO Σπύρος Πανόπουλος κατασκευάζει το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο 3.000 ίππων

Project Chaos

O Σπύρος Πανόπουλος κατασκευάζει το πρώτο ελληνικό υπεραυτοκίνητο 3.000 ίππων

Το hypercar θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα

Ο Σπύρος Πανόπουλος ασχολείται εδώ και 2 χρόνια με ένα άκρως εξωτικό project, το οποίο ακούει στο όνομα Chaos. Πρόκειται για ένα hypercar με απόδοση 3.000 ίππων, το οποίο παίρνει σάρκα και οστά επί ελληνικού εδάφους, ενώ το Chaos κατασκευάζεται από υλικά που ο ίδιος φτιάχνει. Μάλιστα, αυτά τα υλικά προέρχονται από ακριβές πρώτες ύλες. Σύμφωνα με τον ίδιο και την εταιρεία του Spyros Panopoulos Automotive, την οποία δημιούργησε το 1997, το Chaos θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μια με 2.000 και μια με 3.000 ίππους.

Στην πρώτη ο κινητήρας θα κάνει χρήση βενζίνης πρατηρίου και θα έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ και απόδοση 2.000 ίππων, ενώ στην έκδοση των 3.000 ίππων απαιτείται καύσιμο E85, με το όριο περιστροφής να ανεβαίνει στις 12.000 σ.α.λ, ενώ τα πιστόνια θα είναι κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, οι μπιέλες από carbon, με τα carbon turbo να είναι μεγαλύτερα, 78 mm. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να παράγει ρυθμούς επιτάχυνσης έως και 3G σε συγκεκριμένες αποστάσεις και συνθήκες.

Μία από τις καινοτομίες του Chaos είναι πως τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από εξωτικά υλικά (carbon και κεραμικά) και δημιουργημένα από 3D εκτυπωτές. Από τις εκτυπώσεις αφαιρείται κάθε τι περιττό, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά (μεταξύ 1.000 και 1.150 κιλών). Επιπλέον στην κατασκευή γίνεται χρήση carbon, με τα φτερά, την οροφή και το καπό να είναι κατασκευασμένα από carbon, με τα υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από αλουμινίου υπερυψηλής αντοχής.

Ο V10 twin-turbo κινητήρας διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ, 2 carbon turbo 68 mm, 20 μπεκ ψεκασμού (10 άμεσου και 10 έμμεσου), κυλινδροκεφαλές, στρόφαλο και εκκεντροφόρους από τιτάνιο, με τις μπιέλες και τα πιστόνια να είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12,3:1 και 40 βαλβίδες τιτανίου. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και ενός Torsen διαφορικού, σε ποσοστό 65% πίσω και 35% μπροστά. Τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 428 mm μπροστά και 416 mm πίσω, με τις δαγκάνες να είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, μέσω 3D εκτυπωτή. Φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδα και οι ζάντες, τυπωμένες και αυτές από τιτάνιο ( 21″ και 22″) .

Σύμφωνα με την Spyros Panopoulos Automotive, το Chaos θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, ενώ το μοντέλο έχει τέτοια αεροδυναμική, ικανή για τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 500 χλμ/ώρα. Το μοντέλο έχει ολοκληρωθεί κατά το 70%, κάτι που σημαίνει ότι βρίσκεται στο σημείο όπου θα μπορεί σύντομα να μπει σε μια πίστα για να δοκιμαστεί. Σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο, το Chaos θα αποκαλυφθεί επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2021.

SHARE
MORE NEWS DESK