42.grRead ThisEλαιόλαδο πελοποννησιακής γης με φύλλα χρυσού

E-LA-WON

Eλαιόλαδο πελοποννησιακής γης με φύλλα χρυσού

Πως ένας δαιμόνιος φιλόλογος έδωσε στο παρθένο ελαιόλαδο την αίγλη που του αξίζει

Ο Γιάννης Καμπούρης και η εταιρεία του, E-LA-WON, δεν είναι άγνωστη στον επιχειρηματικό κόσμο και η αλήθεια είναι πως ο δαιμόνιος και ακούραστος φιλόλογος και ιδιοκτήτης φροντιστηρίων με καταγωγή από την Ίμβρο, τα τελευταία τρία χρόνια απασχολεί συχνά-πυκνά τα media με τα προϊόντα του, κάποια από τα οποία είναι όντως καινοτόμα τόσο στη σύλληψη της ιδέας όσο και σε επίπεδο προώθησης.
Για παράδειγμα, άκρως εντυπωσιακή, αν μην τι άλλο, ήταν η ιδέα και η τελική παριουσίαση του E-LA-WON Luxury (Gold), του αρίστης ποιότητας ελληνικού εξαιρετικού Παρθένου ελαιολάδου με φύλλα βρώσιμου χρυσού, σε μια εξαίσια συσκευασία, που η εταιρεία προοωθεί από το 2016, δίνοντας σε ένα μοναδικό προϊόν την αίγλη που του αξίζει και στοχεύοντας παράλληλα σε ένα αγοραστικό κοινό υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Μάλιστα, σε συνέντευξη του στο reader.gr, ο Γιάννης Καμπούρης είχε αναφερθεί σχετικά με περισσότερες λεπτομέρειες: «H χρήση του βρώσιμου χρυσού στη γαστρονομία, σ’ οποιαδήποτε μορφή της, δεν είναι φαινόμενο των ημερών μας. Τον 16ο αιώνα υπάρχουν αναφορές για δείπνα ευγενών με συνταγές διακοσμημένες με φύλλα βρώσιμου χρυσού. Από τον 19ο αιώνα και εξής αποτελούσε διατροφικό στοιχείο εύπορων Ευρωπαϊκών οικογενειών ως ένδειξη πλούτου και “ευ ζην”. Ιατρικές μελέτες αναφέρουν ιδιότητες όπως αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση καθώς και μεταφορά υγρασίας στα κύτταρα, χαρίζοντας ζωντάνια και ευεξία (…). Η διαφορετικότητα του E-LA-WON Gold έγκειται στο ότι απευθύνεται σ’ ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που αναζητά την πολυτέλεια, τη χλιδή, την αίγλη και να κατέχει προϊόντα με ιδιαίτερη –τόσο διατροφική όσο και χρηματική- αξία. Όντως είναι το ακριβότερο στην κατηγορία του γι’ αυτό και έχει ανταπόκριση σε συγκεκριμένες αγορές.

Η εταιρεία μας έχοντας μια συγκεκριμένη πολιτική στο μάρκετινγκ προσφέρει τα προϊόντα της σε ανθρώπους που μπορούν να τα εκτιμήσουν. Έτσι επικοινωνήσαμε το E-LA-WON με βρώσιμο χρυσό σε τέσσερις δισεκατομμυριούχους –σύμφωνα με το περιοδικό Forbes- ώστε να το ταυτίσουμε με την υψηλή κοινωνία και να του προσδώσουμε το κύρος που του αξίζει.
Η ανταπόκριση ήταν “λιτή και ευχαριστήρια” και η αντίδραση σ’ όποιον το υποδέχτηκε ήταν ο ενθουσιασμός καθότι είναι ένα προϊόν limited edition και καινοτόμο που ο καθένας θα ήθελε να το έχει στην κατοχή του. Ως ελαιόλαδο που βγαίνει σε συγκεκριμένες – αριθμημένες φιάλες ανά παρτίδα, η κατανάλωση του είναι κατευθυνόμενη κυρίως σε αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων όπως στο Ντουμπάι, Άμπου Ντάμπι, στο Μπαχρέιν και στην Ταϋλάνδη στο Μπανγκόκ».

Ο Γιάννης Καμπούρης, άνθρωπος με παιδεία και ιδιαίτερα φιλοσοφημένος, όπως εύκολα φαίνεται και από τις συνεντεύξεις του, με έντονα βιώματα από την παιδική του ηλικία για την καλλιέργεια της γης, δημιούργησε -εν μέσω κρίσης- την εταιρεία E-LA-WON το 2014, το όνομα της οποίας μάλιστα εμπνεύστηκε από τις πινακίδες Γραμμικής Γραφής Β’ των Μυκηνών, αποκρυπτογραφημένες από τον Άγγλο αρχιτέκτονα Μισέλ Βέντρις, σύμφωνα με τις οποίες το ΕΛΑΙΟΝ αναφέρονταν ως E-LA-WON.
Τα δενδρύλλια του, κορωνέικης και πατρινής ποικιλίας (και Αθηνολιάς, μαζί και με ένα μπουκέτο αρωμάτων που ονομάζεται Κουτσουρελιά Αμφίσσης και Μεγαρίτικη), αγορασμένα από την περιοχή Φίχτια Μυκηνών, βρίσκονται έξω από το Ξυλόκαστρο στην Πελοπόννησο και μεγαλώνουν σε ιδιόκτητη έκταση 10 στρεμμάτων εδώ και περίπου 30 χρόνια.

Έχοντας εξασφαλίσει μετά από πολύ προσωπική εργασία, έρευνες και μελέτη ότι το ελαιόλαδο του είναι υψηλής ποιότητας σε πολυφαινόλες, με χαμηλή οξύτητα και εξαιρετικό στη γεύση και στα αρώματα του, η εταιρεία στόχευσε -και σωστά- στην διαφοροποίηση του τελικού προϊόντος ως προς την συσκευασία, δηλαδή την «αιχμαλωσία» του περίφημου ελαιολάδου σε γυάλινη μεταξοτυποιημένη φιάλη, εισαγωγής από την Ιταλία, με προσθήκη αζώτου στο κενό μέρος, έτσι ώστε, εκτός από την εξαιρετική αισθητική, να διατηρείται αναλλοίωτη η φρεσκάδα του χυμού της ελιάς, καθώς και τα οργανοληπτικά και χημικά του χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, πολύ πρόσφατα, η E-LA-WON, επιδεικνύοντας άξιας σχολιασμού αντανακλαστικά, κυκλοφόρησε μια νέα σειρά κομψών φιαλιδίων, τα «Αρώματα του E-LA-WON σε συσκευασία κολώνιας», καλαίσθητα μπουκαλάκια των 50 ml που αποτελούν την ιδανική ποσότητα που χρειάζεται ένα τραπέζι για τη σαλάτα του, τα χορταρικά του ή για ο,τιδήποτε άλλο.
Κι αυτό, γιατί όπως είναι ήδη γνωστό, από φέτος το κάθε είδους έλαιο που προορίζεται στον τελικό καταναλωτή για επιτραπέζια χρήση, κατόπιν του σταδίου της παρασκευής του γεύματος στην κουζίνα των καταστημάτων, πρέπει να διατίθεται αποκλειστικά και μόνο μέσω σφραγισμένων μη επαναγεμιζόμενων συσκευασιών ή συσκευασιών μιας χρήσης, που θα διατίθενται από το κατάστημα και θα φέρουν τις απαιτούμενες επισημάνσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική και ενωσιακή νομοθεσία.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί, ότι εκτός από τα μικρά φιαλίδια, η εταιρεία διαθέτει και πολύ κομψές αλουμινένιες συσκευασίες των 100 ml.

Η αγάπη του κ. Καμπούρη για τα προϊόντα της γης δεν περιορίζονται μόνο στο ελαιόλαδο, για το οποίο μάλιστα η εταιρεία έχει ήδη περισσότερες από 35 διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και στην παραγωγή μελιού, όπως το me-Li από θυμάρι, από Ανθούς πορτοκαλιάς, από Κάστανο και Ελάτου. Επιπλέον, η E-LA-WON,παράγει τριων ειδών σάλτσες πέστο, ελιάς, λιαστής τομάτας και μαϊντανού.

SHARE

Περισσότερα

MORE READ THIS