42.grNews DeskΕίναι ο κόσμος έτοιμος για το Apollo Intensa Emozione;

Apollo Automobil

Είναι ο κόσμος έτοιμος για το Apollo Intensa Emozione;

Ένα από τα γρηγορότερα hypercar στον κόσμο ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους...

Ο Roland Gumpert είναι θρύλος στο χώρο των αγωνιστικών αυτοκινήτων καθώς υπό τη δική του διεύθυνση η Audi Sport κέρδισε 4 παγκόσμια πρωταθλήματα Rally και 25 αγώνες της ίδιας διοργάνωσης. Άνθρωπος ανήσυχος και παθιασμένος με τα γρήγορα αυτοκίνητα, το 2001, επιστρέφοντας στην Γερμανία, έπειτα από τρία χρόνια παραμονής στην Κίνα ως επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ αλλά και υπεύθυνος του δικτύου ανάπτυξης της Audi-VW, αποδέχθηκε την πρόταση ενός φίλου του, ανεξάρτητου σχεδιαστή αυτοκινήτων, του Roland Mayer, να βοηθήσει στην κατασκευή ενός πρωτότυπου hypercar.

Ο Gumpert ενθουσιάστηκε με την ιδέα γιατί αφορούσε ένα αυτοκίνητο, πραγματικό hypercar, αλλά που να τηρεί τις προϋποθέσεις ώστε να κυκλοφορεί και στους δημόσιους δρόμους. Έτσι, με βάση το Altenburg, ο Gumpert και ο Mayer ιδρύουν την εταιρεία GMG Sportwagenmanufaktur Altenburg GmbH, παίρνοντας μάλιστα και την έγκριση της Audi με την προϋπόθεση ότι δεν θα δημιουργούσαν ένα πρωτότυπο αλλά μια σειρά αυτοκινήτων. Το πρώτο πειραματικό μοντέλο της εταιρείας κατασκευάστηκε το 2002 σε σχέδιο του Marco Vanetta, ενώ μετά από δύο χρόνια ερευνών, τεστ και συνεργασιών ακόμα και με γερμανικά πανεπιστήμια, η GMG παρουσιάζει το πρώτο της ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το 2005, σε δύο κόπιες, το οποίο ονομάζει Apollo.

Αυτό που στην πραγματικότητα δημιούργησε η ομάδα του Gumpert ήταν ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον κόσμο, κουπέ, βάρους μόλις 980 κιλών, με διπλό τούρμπο 4.2-λίτρων V8 Audi κινητήρα που απέδιδε 650 άλογα, έπιανε τα 0-100 σε μόλις 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 8,9 και τερμάτιζε το κοντέρ στα 360 χιλιόμετρα την ώρα. Εντυπωσιακό εμφανισιακά και σε απόδοση, ο Gumpert ευελπιστούσε το 2005 να παράγει 30 Apollo τη χρονιά και 150 κομμάτια το 2006… Τίποτα όμως δεν πήγε καλά. Παρά τις εντυπωσιακές παρουσιάσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές και σε test drive, τα ταξίδια του σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες, τα ρεκόρ πίστας που συνεχώς κατέρριπτε, δεν βρέθηκε κανένας σπουδαίος χρηματοδότης, με αποτέλεσμα η εταιρεία να κηρύξει πτώχευση το 2013.

Παρ’ όλα αυτά, δεν το έβαλε κάτω, δημιούργησε μία νέα, ξεκινώντας από την αρχή, την Apollo Automobil, απαλλαγμένη από τα παλιά χρέη και με χρηματοδότη μια κοινοπραξία εταιρειών από το Χονγκ Κόνγκ, την Ideal Team Venture, επίσης ιδιοκτήτρια της ιστορικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας De Tomaso, που πλέον δρα στην Ασία και που δεν έχει καμία σχέση με το ευρωπαϊκό παρελθόν της. Το αποτέλεσμα αυτής της νέας αρχής ήταν η κατασκευή του hupercar Arrow, ενός μοντέλου της Apollo που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2016 στη Γενεύη και το οποίο υπόσχονταν… 1.000 άλογα από τον 4.0 liter V8 κινητήρα του.

Λίγους μήνες όμως αργότερα, η Apollo ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας της με τον Gumpert, ένα γεγονός που ξένισε ιδιαίτερα την παγκόσμια luxury αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό που συνέβη ήταν ότι -πιθανότατα οι Κινέζοι- είχαν δώσει ήδη τα χέρια με την φημισμένη Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) και την Manifattura Automobili Torino, τις εταιρείες πίσω από τα περίφημα supercars SCG αλλά και αγωνιστικών αυτοκινήτων, μία συνεργασία που έδωσε στις μέρες μας το Intensa Emozione, ένα απίθανο hypecar που συζητιέται στην αγορά για περισσότερο από 1 χρόνο…

Το ΙΕ (Intensa Emozione) είναι ένα αυτοκίνητο που διαθέτει νέο, ριζικά αναθεωρημένο σχεδιασμό σε σχέση με τα προηγούμενα της εταιρείας, MonoCell carbon σασί, carbon σώμα, κεντρικό πτερύγιο, μεγάλο μπροστά splitter, εισαγωγή αέρα στην οροφή, τεράστια αεροτομή και μια μπροστινή εμφάνιση που θυμίζει σαγόνια καρχαρία. Κίνηση παίρνει από έναν 6,3-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 759 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Hewland με paddles στο τιμόνι, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα. Το βάρος του ανέρχεται στα μόλις 1.250 κιλά, έχει αναλογία βάρους 45% μπροστά και 55% πίσω, με το αεροδυναμικό bodykit να παράγει 1.350 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, όταν το όχημα κινείται με 300 χλμ/ώρα.

Το σύστημα της ανάρτησης του ΙΕ αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της Formula 1, διαθέτει πολλά προγράμματα λειτουργίας, ανάμεσά τους και για οδήγηση κατά τη διάρκεια βροχής, με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης να έχει 12 ρυθμίσεις, δίνοντας στον οδηγό την δυνατότητα άμα θέλει να το απενεργοποιήσει πλήρως. Τα καθίσματα είναι πρακτικά επέκταση του carbon σασί πάνω στα οποία έχουν τοποθετηθεί τα σφουγγάρια, με το τιμόνι και τα πεντάλ να είναι ρυθμιζόμενα, ενώ η Apollo αναφέρει πως το κάθισμα του κάθε Apollo θα τοποθετείται στα μέτρα του ιδιοκτήτη του. Οι δερμάτινες επενδύσεις είναι σε κόκκινο χρώμα, υπάρχει LED κρυφός φωτισμός, carbon διακοσμητικά, αποσπώμενο τιμόνι και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων.

Μόλις 10 Apollo IE θα κατασκευαστούν με κόστος τα 2,3 εκατομμύρια ευρώ, με τους ιδιοκτήτες να αποκτούν πρόσβαση στο πρόγραμμα Time Attack της Apollo, που θα διεξάγεται σε πίστες της Ευρώπης, ενώ θα έχουν ενημέρωση και για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρίας!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ

SHARE
MORE NEWS DESK