Με τριακονταετή πείρα σε όλα τα οπτικοακουστικά μέσα, σήμερα στα 66 του, ο Τζιμ Γιαννόπουλος ήταν τους τελευταίους μήνες περιζήτητος. Από τη στιγμή που είχε αποχωρήσει από την ηγεσία της Fox για να δώσει τη θέση του στη Στέισι Σνάιντερ, ο Ελληνοαμερικανός από τη Νέα Υόρκη ήταν ό,τι πιο καυτό είχε να συζητήσει η βιομηχανία του Χόλιγουντ. Ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα για αυτόν τον κινηματογραφικό παραγωγό που απέκτησε τα τελευταία χρόνια τη φήμη του Μίδα; Γιατί ο Γιαννόπουλος, με τα 30 και πλέον χρόνια στα στούντιο, έχει υπογράψει απίστευτες επιτυχίες, τόσο εμπορικές (από το «Avatar» και τη σειρά των «X-Men» έως το «Deadpool») όσο και καλλιτεχνικές (βλέπε Οσκαρικά «12 Χρόνια Σκλάβος» και «Birdman»).
Κάποιοι τον ήθελαν να συζητά με τη σχετικά νεαρή Legendary Entertainment ώστε να ανοιχτούν δρόμοι στην αγορά της Λαϊκής Κίνας, όμως η αβεβαιότητα στις σινοαμερικανικές εμπορικές σχέσεις –ελέω και Ντόναλντ Τραμπ– τον έβαλαν σε δεύτερες σκέψεις. Ετσι προτίμησε την Paramount, εκεί απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του δηλαδή στις αρχές των 90s. Μόνο που τώρα επιστρέφει ως διευθύνων σύμβουλος και υπεύθυνος όχι μόνο για τις κινηματογραφικές παραγωγές αλλά και για το τηλεοπτικό πρόγραμμα, ενώ θα αναλάβει να οδηγήσει την ιδρυθείσα το 1912 εταιρεία στη νέα εποχή του διαδικτυακού περιεχομένου.
«Ο Τζιμ είναι ένας εξαιρετικά ταλαντούχος ηγέτης» δήλωσε από την πλευρά του ο Μπομπ Μπάκις, πρόεδρος της μητρικής Viacom. «Διαθέτει όλο το φάσμα των ταλέντων: έχει όραμα, στρατηγική, διοικητική εμπειρία και μία τεράστια ατζέντα σχέσεων τόσο στις εταιρικές του γνωριμίες, όσο και στο δημιουργικό κομμάτι του Χόλιγουντ. Πιστεύουμε ότι όλα αυτά θα ωθήσουν το στούντιο στο να παράγει ταινίες που θα έχουν καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία. Είμαι ενθουσιασμένος που θα επωφεληθούμε από την πείρα, την ευφυία και την γνώση του, όσο σχεδιάζουμε την μελλοντική πορεία και το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Paramount».
Ο δεύτερης γενιάς Ελληνοαμερικανός είπε από τη δική του τη μεριά: «Η Paramount είναι ένα από τα μεγαλύτερα και τα πιο εμβληματικά στούντιο του Χόλιγουντ. Εχει παίξει τεράστιο και καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας. Κοιτάζοντας μπροστά, βλέπω μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για την Paramount στο να δημιουργήσει αξιόλογα νέα franchise, με φρέσκια καλλιτεχνική οπτική και, με τη βοήθεια της Viacom, να δώσει σάρκα και οστά σε εξαιρετικά πρότζεκτς. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τον Μπομπ και την υπόλοιπη ομάδα της Viacom και της Paramount και να να προσφέρουμε ένα πλούσιο, δυναμικό ρεπερτόριο στο κινηματογραφικό και τηλεοπτικό κοινό…».
Η καριέρα του Τζιμ Γιαννόπουλου ξεκίνησε στην Paramount και την Lorimar και στη συνέχεια εργάστηκε στο Τμήμα Διανομών της Fox Filmed Entertainment. Από το 2000 έως το 2012 προέδρευε μαζί με τον Tom Rothman, ενώ μετά το 2012 παρέμεινε μόνο ο Τζιμ στην προεδρία της εταιρείας, γεγονός που σημαίνει πως είναι στη δικαιοδοσία του οι: 20th Century Fox, Fox Searchlight, Fox 2000, Fox Animation/Blue Sky Studios, Fox International Productions και Fox Home Entertainment.
Αν υπάρχει κάποιος που να αμφιβάλλει για τις ικανότητές του, ας διαβάσει τους τίτλους που ακολουθούν και του έχουν προσδώσει τον τίτλο του «Xρυσοχέρη» στο Χόλιγουντ. Από την τριλογία τού «Πολέμου των Άστρων» ως τον «Τιτανικό» (την πλέον κερδοφόρα ταινία όλων των εποχών), τα «Πολύ σκληρός για να πεθάνει 4», «Μια νύχτα στο μουσείο», «Τhe Simpsons: Η ταινία», «Μπόρατ», «Μετά την επόμενη ημέρα», «Ο Διάβολος φοράει Ρrada», «Walk the line», «Μinority Report», «Μουλέν Ρουζ» και τη σειρά των «Χ-Μen». Υπό τη διοίκησή του το τμήμα ψηφιακών κινουμένων σχεδίων του στούντιο, τα Βlue Sky Studios, γύρισε την «Εποχή των Παγετώνων», ενώ η τρισδιάστατη ταινία «Η εποχή των Παγετώνων 3: Η αυγή των δεινοσαύρων» έγινε η πιο κερδοφόρα ταινία κινουμένων σχεδίων παγκοσμίως, αποφέροντας κέρδη άνω των 870 εκατ. δολαρίων στις αίθουσες!
Ο ίδιος εκτιμά πως για να πετύχει κανείς, δεν υπάρχει κάποιο σπουδαίο μυστικό, «απλώς σκληρή δουλειά ανάμεσα σε τυχερές ευκαιρίες και το να παραμένεις πιστός στις δεσμεύσεις που κάνεις, τόσο τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές». Δεν αρνείται ότι τον ενδιαφέρουν κινηματογραφικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με την Ελλάδα – την οποία χαρακτηρίζει πατρίδα του – και την κληρονομιά της, ωστόσο ξεκαθαρίζει «πως το να γυρίζεις ταινίες σε μακρινές τοποθεσίες είναι πάντα δύσκολο, καθώς ο οικονομικός προϋπολογισμός μιας κινηματογραφικής παραγωγής είναι πολύ προκλητικός, ιδιαίτερα μέσα στην παγκόσμια οικονομική κρίση στην οποία βρισκόμαστε».
Τιμήθηκε στα βραβεία του 2015 CinemaCon με τον επιβλητικό τίτλο «Pioneer of the Year» (πρωτοπόρος της χρονιάς). Υπό τη διεύθυνση του Γιαννόπουλου η FOX έχει βιώσει τα πιο κερδοφόρα τρίμηνα σε ολόκληρη την ιστορία της. Ένα εντυπωσιακό επίτευγμα λαμβάνοντας υπόψη ότι τα περισσότερα στούντιο αντιμετωπίζουν οικονομικά θέματα λόγω του ταχέως μεταβαλλόμενου καθεστώτος της κινηματογραφικής βιομηχανίας σήμερα.