Η Ελένη Μενεγάκη είναι πολύ διαφορετική φέτος, τουλάχστον εμφανισιακά. Έχοντας χάσει κάποια κιλά, αισθάνεται ότι μπορεί πλέον να φορέσει τα πάντα ακόμα και τις πιο κοντές, μίνι φούστες. Άλλωστε γιατί να μην το κάνει; Το σώμα δείχνει υπέροχο και sexy μέσα σε όλο αυτό το εορταστικό κλίμα και εκείνη δεν διστάζει να το προβάλλει όπως μπορεί. Έτσι και σήμερα. Ήταν και πάλι εντυπωσιακή η παρουσιάστρια, παρά το γεγονός ότι η παραγωγή τής έβαλε δύσκολα, καθώς τοποθέτησε ένα ψηλό σκαμπό ακριβώς μπροστά από τα προϊνόντα ομορφιάς.
Η Ελένη μπήκε την τελευταία στιγμή στο studio, όπως πάντα. Προσπάθησε να ανέβει στο σκαμπό και όταν ο σκηνοθέτης είδε εμβρόντητος τα ακατάλληλα πλάνα στο μόνιτορ «έριξε» στον άερα ότι βρήκε μπροστά του, δη ένα σταματημένο video με τη Mariah Carey. Όταν η Ελένη κάπως βολεύτηκε, την έβγαλε αμέσως στον αέρα και ένα «δολοφονικό» σταυροπόδι έκανε άπαντες να παραλληρούν…
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Πάντως, η μεσημεριανή εκπομπή της τηλεόρασης του Alpha, με το πιο δυνατό χαρτί του σταθμού, διανύει περίοδο «χαμηλών πτήσεων» στις μετρήσεις τηλεθέασης. Είναι ενδεικτικό πως από την αρχή της σεζόν, η εκπομπή «Ελένη» δυσκολεύεται να αγγίξει ποσοστά ακόμη και της τάξης του 15%, ενώ βλέπει τον ανταγωνισμό να επικρατεί, τουλάχιστον στο γενικό σύνολο.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η επίδοση του δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ, το οποίο παρουσιάζει το μεσημέρι η Εύα Αντωνοπούλου και καταγράφει τηλεθέαση στο γενικό σύνολο που ξεπερνά σταθερά το 20%. Την Παρασκευή, το δελτίο του ΣΚΑΙ έκοψε πρώτο το νήμα με 25,6%, την ώρα που η εκπομπή της Μενεγάκη σημείωσε 13,7%. Συγκεκριμένα την Παρασκευή, η ψυχαγωγική εκπομπή του Alpha βρέθηκε στην τέταρτη θέση του πίνακα, πίσω από τα δελτία ειδήσεων ΣΚΑΙ και ΑΝΤ1 (14,7%), αλλά και τις εκπομπές του STAR, Αλήθειες με τη Ζήνα (16%) και Shopping Star (13,7).
Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha σημειώνει καλύτερες επιδόσεις στα νεανικά κοινά, χωρίς ωστόσο να αγγίζει μετρήσεις άλλων ετών που κατέγραφαν ακόμη και 30% στις ηλικίες 15-44. Έτσι, στο ηλικιακό αυτό γκρουπ, η “Ελένη” σημείωσε την Παρασκευή 19,3%. Από κοντά ακολουθεί το νέο πρόγραμμα του Star, “Shopping Star” με την Βίκυ Καγιά, που εχτές σημείωσε 14,3%. Ένα ποσοστό ιδιαίτερα ικανοποιητικό για τα δεδομένα του σταθμού της Κηφισιάς, που βλέπει σε ένα φτηνό show, τύπου reality, πεδίο δόξης λαμπρό.
Για την ακρίβεια, η επίδοση της Παρασκευής δεν ήταν η θεαματικότερη για την Βίκυ Καγιά, αφού την Τετάρτη “έπιασε” τηλεθέαση 15,1% στο σύνολο και 16,7% στα νεανικά κοινά.