Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία των sporstcars και η αμερικανική Boeing συμφώνησαν για την εξέλιξη και κατασκευή ενός ηλεκτρικού ιπτάμενου μέσου καθώς σύμφωνα με τους αναλυτές της Porsche, η απάντηση για το μέλλον της αυτοκίνησης και της μετακίνησης βρίσκεται στους… ουρανούς. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν εκπονηθεί ο τομέας των ιδιωτικών ιπτάμενων μετακινήσεων αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία μετά το 2025.
Σε ό,τι αφορά την εμπλοκή της Porsche η οποία δεν είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που αναμιγνύεται με τον τομέα των ιπτάμενων μέσων μετακίνησης (με πιο πρόσφατο παράδειγμα την Daimler και το αντίστοιχων δυνατοτήτων Volocopter) αναφέρει ότι η νέα της ενασχόληση θα «διευρύνει το φάσμα των δραστηριοτήτων της ως κατασκευαστή sportscars».
Αν και η σύνδεση ανάμεσα σε sportscars και ιπτάμενα ηλεκτροκίνητα μέσα παραμένει άγνωστη, αξίζει να σημειωθεί ότι βάση για το project των Boeing-Porsche αναμένεται να αποτελέσει το υπό εξέλιξη αυτόνομο εναέριο επιβατικό μέσο (Passenger Air Vehicle-PAV) της πρώτης το οποίο έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμαστικά διαδικασίες κάθετης απογείωσης και προσγείωσης τον Ιανουάριο του 2019. Το εν λόγω εναέριο μέσο εφοδιάζεται με αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο το οποίο ενσωματώνεται στα φτερά και προσφέρει αυτονομία 80 χλμ.
Το πρωτότυπο της Boeing με μήκος 9,14 μέτρα και πλάτος 8,53 μέτρα αναμένεται στη συνέχεια να πραγματοποιήσει δοκιμαστικές πτήσεις σε ευθεία ενώ η μεγαλύτερη πρόκληση για τους μηχανικούς είναι η επίλυση του γρίφου για την διαδικασία μετάβασης από την κάθετη απογείωση σε ευθεία πτήση και από την ευθεία διαδικασία πτήσης σε κάθετη προσγείωση με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μη ελικοφόρο μέσο.
Επί του παρόντος δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τεχνικές λεπτομέρειες για το κοινό project αν και είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσει μετεξέλιξη του PAV της Boeing. Οι δύο εταιρείες επιφυλάσσονται να παρουσιάσουν ένα νέο πρωτότυπο μέσα στους επόμενους μήνες το οποίο στη συνέχεια θα μπει σε διαδικασία δοκιμών με την συμμετοχή μηχανικών από αμφότερες τις βιομηχανίες αλλά και αναλυτών οι οποίοι εφόσον, ολοκληρωθεί το τεχνικό σκέλος, θα κληθούν να αποφασίσουν κατά πόσο ένα premium προδιαγραφών ιδιωτικό ιπτάμενο μέσο μετακίνησης θα είναι εμπορικά βιώσιμο.