42.grNews DeskΒενζινάς αρνήθηκε να μου βάλει βενζίνη γιατί συνεργαζόμουνα με τον Τράγκα

NANA ΠΑΛΑΙΤΣΑΚΗ

Βενζινάς αρνήθηκε να μου βάλει βενζίνη γιατί συνεργαζόμουνα με τον Τράγκα

«Tα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι ερωτεύονται την εικόνα τους»

Την πορεία της στα 26 χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανείς. Έχει ζήσει μία πολύ πλούσια επαγγελματική ζωή με παρουσιάσεις δελτίων ειδήσεων, δημοσιογραφικές αποστολές, δικές της πολύ πετυχημένες εκπομπές,συμμετοχή σε αρκετά καθημερινά προγράμματα, ραδιόφωνο και πολύ δυνατή αρθρογραφία. Αναφέρομαι φυσικά στη Νανά Παλαιτσάκη, την οποία συναντήσαμε και μας μίλησε για όλους και για όλα.

Πόσο εργασιομανής είστε για να σας βλέπουμε να παρουσιάζετε όλο το καλοκαίρι ζωντανή καθημερινή εκπομπή, όταν μάλιστα έχει προηγηθεί και ένας γεμάτος χειμώνας;
Εργαζόμενη είμαι γιατί εργασιομανής; Δεν γνωρίζω κανέναν εργαζόμενο, γιατρό, φούρναρη, νοσηλευτή, κομμωτή, που να «το κλείνει το μαγαζί» για δυο μήνες το χρόνο. Με ρώτησαν αν επιθυμώ να πάρω άδεια στα τέλη Αυγούστου, καθώς γνωρίζουν ότι δεν έχω «υποχρεώσεις» με παιδιά και όπως εργάζομαι και για την εφημερίδα, εργάζομαι και για το πρόγραμμα του σταθμού. Την δουλειά μου κάνω, τίποτα περισσότερo, τίποτα λιγότερο και σε συγκεκριμένες εποχές είμαι ευτυχής που ανταποκρίνομαι και που μ’ εμπιστεύονται;

Πόσο δύσκολο είναι μία περίοδο χωρίς πολλά θέματα να βγει μία καθημερινή εκπομπή με σχεδόν τρίωρη διάρκεια;
Αυτό το «χωρίς πολλά θέματα», συγνώμη αλλά με κάνετε να γελάσω καθώς σήμερα με την Βάσω την Μητρομάρα, τους αρχισυντάκτες τον Νίκο τον Διαμαντίδη και τον Γιώργο τον Σφακιανάκη αναρωτιόμασταν «τι άλλο θα μας τύχει Αυγουστιάτικα». Κάναμε πρεμιέρα με το φριχτό έγκλημα στο Κορωπί, συνεχίσαμε με την ληστεία της Τράπεζας, καλύψαμε τις φωτιές και σήμερα ζήσαμε και την τραγωδία στην Αίγινα.  Αν και η πρόθεσή μας ήταν ξεκινώντας να «χαλαρώσουμε» τον κόσμο που είναι ήδη σε κατάθλιψη, προβάλλοντας και την ευχάριστη πλευρά της ζωής, δυστυχώς η επικαιρότητα είναι αδυσώπητη. Επίσης κατα την διάρκεια της εκπομπής είχαμε την μεγάλη τύχη ν’ ανακοινώσουμε στον κόσμο τους Έλληνες Ολυμπιονίκες Δεν μπορώ να σας μεταφέρω την «ένταση του κοντρόλ» όταν τερμάτιζε σχεδόν ταυτόχρονα με τον Ολανδό, ο Γιανιώτης. Είναι ξέρετε κάποια ελάχιστα δευτερόλεπτα για μας που παρουσιάζουμε απ’ ευθείας εκπομπές που ντοπαριζόμαστε απο την διάθεση να μεταφέρουμε ΠΡΩΤΟΙ τα χαρμόσυνα νέα. Αυτό είναι και η μεγάλη πρόκληση της συγκεκριμένης δουλειάς.

Palitsaki-nana-3

Θα συνεχίσετε κανονικά του χρόνου στα «Αποκαλυπτικά»;
Η ζωή μου είναι μια συνέχεια «ανατροπών». Το γράφω αυτό γιατί το πρώτο που με νοιάζει είναι να είμαστε όλοι καλά. Θα βρίσκομαι στην συγκεκριμένη παρέα γιατί έτσι έχει σχεδιαστεί. Εκτός και να ξέρετε κάτι διαφορετικό αχαχαχαχαχα.

Τι είναι τελικά αυτό που κατάφερε να παγιώσει τη συνήθεια αυτή του Σαββατοκύριακου;
Το «ιστορία γράφουν οι παρέες;» Είναι ένα πολύ σημαντικό συστατικό νομίζω. Αυτό που μπορεί ν’ αγνοείτε οι συνάδελφοι ή οι τηλεθεατές είναι ότι εμείς όσοι βρισκόμαστε «μπροστά» και «πίσω απο τις κάμερες» έχουμε σχεδόν «παντρέψει τις ζωές μας». Με τους περισσότερους έχω συνεργαστεί και έχουμε αγαπηθεί εδώ και χρόνια. Έχουμε συνδεθεί μέσα απο επιτυχίες και τεράστιες δυσκολίες. Απο την διευθύντριά μας την Ράνια Ματαφιά που την γνωρίζω απο τις αρχές της δεκαετίας του – 90 στον ΣΚΑΙ , απο την αρχισυντάκτρια Γωγώ Σαμπάνη την οποία «ανέλαβα» 19 χρονών να την εκπαιδεύσω στο «ρεπορτάζ» απο τον σκηνοθέτη μας τον Κώστα Υφαντή τον οποίο θεωρώ «αδελφό» (δεν θα ξεχάσω ποτέ την αγωνία του όταν έμεινε να περιμένει τ’ αποτελέσματα ενός απο τα χειρουργεία που έκανα πέντε ώρες ), τα παιδιά στις κάμερες, τα κορίτσια στο μακιγιάζ και τους «ομοτράπεζους» Αλεξάνδρα, Νάνσυ, Παντελή, Μάρτζυ, Σωτήρη, έχω την αίσθηση ότι χωρίς να μιλάμε, επικοινωνούμε με τα βλέμματα. Τι να σας πω ότι η Φαίη που επιμελείται τα ρούχα μας , ξέρει απο το τρόπο που θα με ακούσει να περπατάω αν έχω όρεξη να «ντυθώ» ή να εμφανιστώ με τα «ρούχα απο το σπίτι μου»; Ε, ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ και για τον τηλεθεατή. ΟΜΩΣ, Η ΕΚΠΟΜΠH ΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ που θα ζήλευαν και δελτία ειδήσεων ή ενημερωτικές εκπομπές «παλαιάς κοπής». Δεν είναι τυχαίο το πόσοι άνθρωποι απο τον χώρο της τέχνης, της δημοσιογραφίας, της πολιτικής έχουν φιλοξενηθεί στην εκπομπή.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά χαρτιά του Μένιου Φουρθιώτη σαν παρουσιαστή και ποια τα πιο αδύναμα;
Κοιτάξτε ο Μένιος αποτελεί «φαινόμενο». Έχει φανατικούς οπαδούς και φανατικούς πολέμιους. Αυτό απο μόνο του σημαίνει ότι τον παρακολουθούν. Έχω συναντήσει κυρίες συντηρητικές και εξαιρετικά μορφωμένες που μου λένε το πόσο τον συμπαθούν για την τόσο μεγάλη προπάθεια που έχει καταβάλει και έχω αντιμετωπίσει ελεεινούς χαρακτηρισμούς τόσο για εκείνον όσο και για μας που συμμετέχουμε και απο μερίδα συναδέλφων (στην αρχή ασχέτως αν μετά μου τηλεφωνούσαν για μεσολαβήσω να έρθουν στο epsilon) αλλά και απο μερίδα ανώνυμων κυρίως που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο που βρίζουν για να βρίζουν. Επειδή η ζωή τα έφερε να συνεργαστώ με ανθρώπους που μόνο αδιάφοροι δεν περνούσαν για το κοινό όπως ας πούμε ο Γιώργος Τράγκας δέκα χρόνια ήμουν δίπλα του ως σύμβουλος στις εφημερίδες του και ως συνεργάτις σε τηλεοπτικές του εκπομπές. Αυτό που βίωνα τότε ήταν αδιανόητο. Υπήρχε στιγμή που βενζινάς αρνήθηκε να μου βάλει βενζίνη γιατί συνεργαζόμουνα με τον Τράγκα και υπήρχαν πολλές στιγμές που δεν πλήρωσα την «κούρσα» σε ταξί επειδή συνεργαζόμουν με τον Τράγκα! Τώρα για τα «ΔΥΝΑΤΑ ΧΑΡΤΙΑ» του Μένιου.

APOKALIPTIKA99843f06c7d77f0ff954f92f97d3a5_XL

Νομίζω ότι ο συνδυασμός ειλικρίνειας, παιδικότητας και αυθορμητισμού με τον ταυτόχρονο αυτοσαρκασμό του τον έχει κάνει πολύ συμπαθή σε μεγάλη κατηγορία κόσμου. Επίσης ως επαγγελματίας και αναφέρομαι στον ρόλο του ως παρουσιαστή γιατί είναι εμπορικός διευθυντής του καναλιού, εμπιστεύεται τους συνεργάτες του και γνωρίζει ότι , οτιδήποτε συμβεί θα το διαχειριστούν με απόλυτη ψυχραιμία. Θαυμάζω την σχέση που έχει με την αρχισυντάκτριά μας την Γωγώ Σαμπάνη, όπως και της Σαμπάνη με τον σκηνοθέτη μας. Υπάρχουν στιγμές που αν κάποιος «τρίτος» τους ακούσει θα νομίζει ότι «σκοτώνονται» όμως είναι εξαρτητικά δεμένοι και πολλοί δίκαιοι μεταξύ τους. Θα μπορούσα επίσης να προσθέσω ότι ο Μένιος κατέληξε σε συνεργάτες που έχουν λυμένα τα υπαρξιακά τους Εννοώ δεν αφορά κανέναν μας το «άγχος του πλάνου» Αντίθετα αν κάποια απο μας δεν είναι σωστά χτενισμένη, ή αν κάποιο πουκάμισο συνεργάτη «δεν κάθεται σωστά» είναι ο Μένιος που θα ζητήσει «διόρθωση».

Πριν περίπου 6 χρόνια είχατε δηλώσει πως είχατε αγανακτήσει με τα μεσημεριανά και πως έπρεπε να βάλετε μία τελεία.Θεωρείτε πώς τα τελευταία δύο χρόνια πως για εσάς έχει ανοίξει ξανά αυτός ο κύκλος,αλλά με διαφορετικές συνθήκες;
Μόνος σας απαντήσατε. Ήταν έξι χρόνια πριν όταν έφυγα απο το ΑΛΤΕΡ. Συνεργαζόμουν τότε με την Βάσια Λόη και το κανάλι είχε μπει σε μεγάλες περιπέτειες. Δεν είχα κουραστεί με « τα μεσημεριανά» τίτλος που κακώς έχει υιοθετηθεί, καθώς τα πιο βρώμικα μπουγαδόνερα τα παρακολουθούμε απο τα δελτία ειδήσεων και κάποιες υποτιθέμενες ενημερωτικές εκπομπές που παρουσιάζουν κάποιοι που δεν έχουν καταλήξει αν θέλουν να είναι ανιματέρ, χορευτές, τραγουδιστές, πολιτικοί σχολιαστές, δημοσιογράφοι, πολιτευόμενοι. Είχα κουραστεί αφάνταστα από τις ανασφάλειες συνεργατών που σε συνδυασμό με τους κλυδωνισμούς του καναλιού, δημιουργούσαν ένα νοσηρό σκηνικό. Ξέρετε σε εποχές μεγάλων πιέσεων, τα κόμπλεξ, οι διαδρομιστές, οι ίντριγκες και η ματαιοδοξία του «τίποτα» δημιουργεί επικίνδυνο κοκτέιλ για την υγεία.

Κατά καιρούς έχετε κριθεί αρνητικά για την επιλογή σας να συμμετέχετε στη συγκεκριμένη εκπομπή και να συνεργάζεστε με το Μένιο. Τι απαντάτε σε αυτούς;
Να σας βοηθήσω. Έχω κριθεί και αρνητικά απο την εποχή που παρουσίασα το πρώτο δελτίο ειδήσεων στον Αντέννα. Θεωρήθηκα «μικρή» με «εκκεντρικό κούρεμα» και «ανώριμη» για ν’ ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του κεντρικού δελτίου του Αντέννα. Με αρκετές αρνητικές κριτικές, το δελτίο τότε «έγραψε» «62 % τηλεθέαση και η συνεργασία μου με τον Κουίκ, έγινε «νούμερο σε επιθεωρήσεις». Έχω σχολιαστεί αρνητικά γιατί θέλησα να κρατήσω το όνομα του πατέρα μου, αναφέρομαι στο «Παλαιτσάκη» και όχι του πρώτου μου συζύγου το «Δούκα», έχω κατηγορηθεί γιατί εμφανιζόμουν στο δελτίο χωρίς ν’ αποχωρίζομαι το σκουλαρίκι στο «πάνω μέρος του αφτιού», μ’ εχουν κατατρέξει όταν ξεκινούσα ως παρουσιάστρια ειδήσεων να παρουσιάζω ένα νυχτερινό καμπαρέ με τίτλο «Κόκκινο Βελούδο» απο τον ΣΚΑΙ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, πολλοί της «πιάτσας» που αποδομούν την παρουσία μας εκεί θα δίνανε το «δεξί τους χέρι» για να είναι. Ο λόγος απλός. Η τεράστια τηλεθέαση της εκπομπής.

Κάποιος θα μπορούσε να πει πως είναι άδικο μία δημοσιογράφος με τόση μεγάλη εμπειρία να βρίσκεται σε μία εκπομπή ως μέλος της και όχι ως κεντρική παρουσιάστρια.
Η αρχή μου ήταν και παραμένει ότι όποιος και όποια δεν προσαρμόζονται στις ανάγκες των εποχών, παρακμάζουν και εξαφανίζονται. Στην επαγγελματική μου ζωή έκανα πολλα και επικίνδυνα «σλάλομ» επιβίωσης με δεδομένη την απόφασή μου να παραμένω ανεξάρτητη . Ε αγάπη μου αυτό έχει κόστος. Πιθανόν αν είχα επιλέξει άλλου είδους συμπεριφορές να παρουσιάζα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων μεγάλου καναλιού απο τοτε έως σήμερα.

Βρίσκεστε στην ιδιωτική τηλεόραση από το χρόνο λειτουργίας της. Σε τι έχει βελτιωθεί και σε τι έχει χειροτερέψει αυτά τα 26 χρόνια;
Κοίτα, τότε ξεκινούσαμε ρομαντικά. Θέλαμε να «κρίνουμε την εξουσία όποια και αν ήταν» (Αναφέρομαι στην μεγάλη κατηγορία των δημοσιογράφων της ενημέρωσης γιατί για πολλά χρόνια αυτο το ρεπορτάζ υπηρέτησα. Τότε μπορεί να ήμουνα κεντρική παρουσιάστρια , αλλά μάθαινα μοντάζ, κάμερα, δούλευα στην γεννήτρια χαρακτήρων για να μάθω «πως πέφτουνε τα σούπερ στον αέρα», έκανα αρχισυνταξίες δελτίων, κάλυπτα ρεπορτάζ απο πόλεμο, τα γεγονότα στο πολυτεχνείο , μέχρι φρεάτια που βούλωναν. Τότε η μεγάλη κατηγορία ανήκαμε στους «εργάτες» και γι’ αυτό πιθανόν επιβιώσαμε αρκετοί που δοκιμαστήκαμε στα «σκληρά».

Κάποτε οι τηλεάνθρωποι αγαπούσαν την παραγωγή, τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι ερωτεύονται την εικόνα τους. Σκέψου ότι το 1990 ο Μίνωας Κυριακού είχε φέρει μια πολύ σπουδαία ομάδα παραγωγών και παρουσιαστών απο το CNN για να μας εκπαιδεύσει, στην συνέχεια επελέγησαν άνθρωποι για να πάμε στην Ατλάντα για εκπαίδευση. Αργότερα εκπαιδευτήκαμε ( στο ξεκίνημα του ΣΚΑΙ ) απο την ελίτ του BBC και χρόνια μετά, πάλι ορισμένοι απο μας είχαμε την δυνατότητα να εκπαιδευτούμε στα τελευταία ηλεκτρονικά συστήμα μετάδοσης γεγονότων απο τους ειδικούς του ΙΤΝ. Για πες μου ποιός ή ποιοι ρωτάνε απο τους νέους συναδέλφους κάτι τους παλιότερους για να βελτιώσουν την απόδοσή τους; Σχεδόν κανένας. Θα σου φέρω ως παράδειγμα ότι κάποτε παρουσιάζα καθημερινή εκπομπή και σκηνοθέτης μου ήταν ο Δημήτρης Κοσμόπουλος που κάνει χρόνια τώρα τους «Ράδιο Αρβύλα» Λοιπόν με τον Δημήτρη μπαίναμε στο μοντάζ και δοκιμάζαμε νέες τεχνικές. Δοκιμάζαμε εφέ, δοκιμάζαμε τρόπους να χαμηλώσουμε τον προυπολογισμό της εκπομπής «παίζοντας» με το στέντικαμ. Κάποτε είχαμε μεράκι, μετά περάσαμε στην φασόν παραγωγή εξτενσιον.

301015165630_0002

Ζήσατε τη Φαίη Σκορδά στα πρώτα χρόνια της τηλεοπτικής της παρουσίας. Θεωρείτε πως έχασε τη δυναμική της “πρωταγωνίστριας” δίπλα στο Γιώργο Λιάγκα;
Η Φαίη που την «έζησα» στο ΑΛΤΕΡ δύο χρονιές συνέχεια, δεν εξελίχθηκε δίπλα στον Γιώργο. Μπορεί επειδή είναι πολύ συναισθηματικός άνθρωπος (τουλάχιστον έτσι την θυμάμαι) να το επέλεξε ως στρατηγική για να κρατήσει ισσοροπίες και στην προσωπική της ζωή. Άλλωστε τα χρόνια αυτά απέκτησε δυο παιδιά  Νομίζω ότι έπρεπε ν’ απεμπλακούν για την εξέλιξη την επαγγελματική και των δύο.

Πολύς λόγος έχει γίνει για το ότι η εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη έχει μετατραπεί σε ένα ακατάπαυστο telemarketing
Μας αρέσει, δεν μας αρέσει οι επιχειρηματίες ενδιαφέρονται για τα έσοδα που φέρνει μια τηλεοπτική εκπομπή και γι’ αυτό έχουν επιλέξει και το επιθετικό τηλεμάρκετινγκ. Δεν είναι εύκολο αυτό για τον παρουσιαστή, καθώς πρέπει να βρει την χρυσή τομή να «πουλήσει» και να κρατήσει «ζωντανό» το ενδιαφέρον του κοινού. Η Μενεγάκη για μένα είναι εξαιρετική πωλήτρια. Καλώς η κακώς στην εποχή που ζούμε, η τηλεθέαση έχει πολύ μικρότερο ενδιαφέρόν για τον επιχειρηματία , απο τα πόσα χρήματα μπαίνουν στο ταμείο. Αν μια εκπομπή έχει μεγάλη τηλεθέαση και μηδενικό εμπορικό ενδιαφέρον δεν αφορά τον επιχειρηματία, εκτός και αν την διατηρεί για πολυ συγκεκριμένους λόγους.

Γρηγόρης Αρναούτογλου ή Πέτρος Κωστόπουλος;
Λοιπόν, ο Γρηγόρης αν δεν είναι ή αν δεν δείχνει τόσο «καλός» με κάθε καλεσμένο θα μπορούσα να τον δω. Ο Πέτρος πάλι φέτος μου θύμισε τον «Κωστόπουλο που αγαπήσαμε» Εκτίμησα μάλιστα και τον τρόπο που διαχειρίστηκε την Νανά Καραγιάννη, εκπομπή που την «φοβήθηκα» για πάρα πολλούς λόγους την συγκεκριμένη στιγμή. Η εμπειρία όμως του Πέτρου φάνηκε σε μια συνάντηση μ’ ενα κορίτσι που η ισσοροπία ήταν πάρα πολύ εύκολο να χαθεί.

Θεωρείτε πως με πολλη δουλειά η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα καταφέρει να γίνει μία καλή παρουσιάστρια;
Αν σου πω ότι δεν τραβάω κανένα ζόρι όμως!

Η επιστροφή των Μουτσινά-Ηλιάκη στην απογευματινή ζώνη του ALPHA θα φέρει ξανά και την υψηλή τηλεθέαση στη ζώνη αυτή του σταθμού;
Λοιπόν τους έβλεπα όποτε μπορούσα φανατικά Ο Νίκος μ’ αρέσει πάρα πολύ στο συγκεκριμένο είδος, αλλωστε είναι εξαιρετικά επικοινωνιακός Με την Ηλιάκη ταίριαζαν. Η Ηλιάκη μόνη της ήταν σαν αυτοκίνητο που του είχαν κλέψει το τιμόνι. Για την υψηλή τηλεθέαση τώρα τι να σου πω Αυτό με τις τηλεθεάσεις έχει να κάνει και με τις κοινωνικές συγκυρίες  και με την ψυχολογία του κόσμου αλλά νιώθω ότι ο κόσμος έχει μπουχτίσει απο την μαυρίλα.

Palitsaki-nana-4

Τη νέα σεζόν θα βρεθούν απέναντι από τα “Αποκαλυπτικά” η Μαρία Μπεκατώρου και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος. Θεωρείτε πως πολύ δύσκολα θα καταφέρουν να ανταγωνιστούν κάτι τόσο παγιωμένο όπως είναι η εκπομπή;
«Κάθε αρχή και δύσκολη» αλλά αποτελεί πρόκληση για όλους  και για εκείνους και για τ’ «αποκαλυπτικά» Είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις και θα ήταν ανώριμο αν οι επαγγελματίες εφησυχάζονταν στην επιτυχία.

Όπως όλα δείχνουν ο Φώτης και η Μαρία μένουν του χρόνου εκτός Σταρ και τηλεόρασης. Θεωρείται πως είναι μία σημαντική απώλεια για το κανάλι;
ΝΑΙ! Θεωρώ ότι θα μπορούσαν να τους αξιοποιήσουν ωραιότατα σε νέες παραγωγές.

Τι γνώμη έχετε σχετικά με το Λάκη Λαζόπουλο και το γεγονός πως ενώ κάνει σατιρική εκπομπή στηρίζει ανοιχτά την κυβέρνηση;
Και την έκρινε και πάρα πολύ έντονα επίσης. Ο Λάκης δεν είναι ένας τυχαίος παίχτης στο τηλεοπτικό σκηνικό. Πιστεύω ότι όταν πολλά μέσα ήταν «απέναντι» στην τωρινή κυβέρνηση και όταν για μια μεγάλη περίοδο η πλειοψηφία των ειδήσεων ήταν καταστροφολογική, ο Λαζόπουλος εμφάνιζε «και την άλλη πλευρά του λόφου».

Μετά από τόσα ρεπορτάζ και συνεντεύξεις που έχετε κάνει,έχετε κάποιο επαγγελματικό απωθημένο;
Κανένα απολύτως.

Μία ευχή για τη νέα σεζόν που έρχεται…
Την υγειά μας να έχουμε.

ΠΗΓΗ: http://www.tvnea.com/2016/08/face2face-tvneacom_25.html

SHARE
MORE NEWS DESK