Η περίφημη βρετανική εταιρεία σχεδίασης και κατασκευής σκαφών Harrison Eidsgaard μόλις αποκάλυψε το υπέρτατο «κόσμημα του στέμματος» των εξερευνητικών σούπερ γιοτ. Το νέο εντυπωσιακό project ονομάζεται Rex, «βασιλιάς» φυσικά στα λατινικά και στα 127.1 μέτρα του διαθέτει ένα βασιλικό εξωτερικό που είναι αδύνατον να μην προσελκύσει την προσοχή στην ανοιχτή θάλασσα, καθώς και μία μεγάλη ποικιλία ανέσεων και πολυτέλειας.
Το βρετανικό στούντιο σχεδίασης δημιούργησε το σκάφος για έναν απαιτητικό πελάτη που επιθυμούσε «κάτι διαφορετικό» και έτσι εκτός απ’ όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός υπερσκάφους εδώ περιλαμβάνεται «το κάτι παραπάνω». Για παράδειγμα, η σουίτα του ιδιοκτήτη περιλαμβάνει τέσσερις ιδιωτικές βεράντες, δύο τζακούζι και ένα ιδιωτικό γυμναστήριο. Την ίδια στιγμή, οι 10 σουίτες, που είναι τοποθετημένες στην καρδιά του σκάφους, διαθέτουν η κάθε μία επίσης μία πλήρη βεράντα αλλά και άμεση πρόσβαση τόσο στις σκάλες της πλώρης όσο και της πρύμνης. Ωστόσο, κυρίαρχο στο Rex είναι το Panorama Lounge που προσφέρει θέα 360 μοιρών, όπως επίσης ένα σαλόνι παρατήρησης με πρόσβαση σε τζακούζι και ένας υποθαλάσσιος χώρος, που ονομάζεται Neptune Lounge και προσφέρει εξαιρετική υποβρύχια θέα.
Οι φιλοξενούμενοι του σκάφους θα έχουν επίσης πρόσβαση σε μια σειρά από εκπληκτικές ανέσεις, καθώς στο κεντρικό κατάστρωμα υπάρχει μια πισίνα 14 μέτρων που μπορεί να κλείνει με γυαλί, ενώ στο εσωτερικό περιλαμβάνεται επίσης ένας μεγάλος κινηματογράφος, ένα διώροφο γυμναστήριο και εγκαταστάσεις σπα, καθώς και πολλά καθιστικά για χαλάρωση. Επιπλέον, στο Rex περιλαμβάνεται ένα μεγάλο υπόστεγο ελικοπτέρων που μπορεί να φιλοξενήσει ένα Airbus A160 και επίσης να μετατραπεί σε γήπεδο σκουός, καθώς και ένα άλλο μικρότερο ελικοδρόμιο. Το σκάφος είναι επίσης εξοπλισμένο με γκαράζ που μπορεί να φιλοξενήσει εξερευνητικό όχημα ή σκάφος και ειδικές τέντες, μαζί με έναν μεγάλο γερανό ο οποίος χρησιμοποιείται για να μπαίνουν με ασφάλεια τα διάφορα παιχνίδια νερού στη θάλασσα.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Rex είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέχει σε πολύ ταραγμένες θάλασσες με τη μεγαλύτερη ασφάλεια ενώ η Harrison Eidsgaard οραματίζεται ένα πακέτο υβριδικής πρόωσης που θα μπορούσε να μετατραπεί σε σύστημα υδρογόνου στο μέλλον για πλου με μηδενικές εκπομπές ρύπων.