Για ένα πράγμα συνήθως κατηγορούν την Porsche 911: Από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας της, το 1963 στην Στουτγκάρδη, το εμβληματικό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αλλάξει ελάχιστα σχεδιαστικά, γεγονός που έχει βάλει το θρυλικό δίπορτο ελαφρά στο περιθώριο των πολύ «δημοφιλών» supercars. Είναι γεγονός ότι η 911 δεν ενθουσιάζει πλέον τους νέους εκατομμυριούχους αν και για τους περισσότερους το να έχουν μία τέτοια στο γκαράζ τους αποτελεί σταθερή αξία. Φέτος όμως κάτι δείχνει να αλλάζει στο συγκεκριμένο μοντέλο και αυτό φαίνεται από τις επιδόσεις του.
Ο λόγος για την Porsche 911 GT3 2018 που πολύ πρόσφατα σημείωσε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα αναφοράς του Nürburgring Nordschleife, ρίχνοντας κάτα 12 δευτερόπλεπτα την επίδοση του προηγούμενου μοντέλου (7 λεπτά και 12.7 δευτερόπλεπτα), γεγονός που αποτέλεσε πρώτη είδηση σε όλα τα πρακτορεία που ασχολούνται με τον χώρο. Κι αυτό το ρεκόρ, έχοντας διατηρήσει τα εργοστασιακά του λάστιχα, δηλαδή τα ελαστικά που παίρνει μαζί με το αυτοκίνητο ο κάθε «κοινός» αγοράστής. Πρόκειται λοιπόν για το ίδιο 4λιτρο σύνολο που παράγει 500 ίππους και σχεδόν 46,5 kgm ροπής, επιτρέποντας στη νέα 911 GT3 να φτάσει τα 100 km/h από κατάσταση ακινησίας μέσα σε μόλις 3,4 δευτερόπλεπτα με το στάνταρ ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PDK 7.
Η επιλογή του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έρχεται με μια μικρή «ποινή» σε ότι αφορά στο βάρος, αλλά οι Γερμανοί έχουν επίσης ένα διαθέσιμο χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, για όποιον δηλώνει ακόμη ρομαντικός. Με την κλασική διαδικασία λοιπόν, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9 sec, αλλά δίνει υψηλότερη τελική ταχύτητα σε αυτή την περίπτωση κατά 2km/h (320km/h). Η Porsche πρόκειται να ανοίξει τον κατάλογο των παραγγελιών της ανανεωμένης 911 GT3 προς τα τέλη του τρέχοντος έτους με τις τιμές να ξεκινούν, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα 144.000 ευρώ.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO