Περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια θα βγάλουν ο ηθοποιός George Clooney και οι δύο φίλοι και συνεργάτες του από την πώληση της ιδιαίτερης τεκίλας τους, Casamigos, στην βρετανική εταιρεία-μεγαθήριο αλκοολούχων ποτών Diageo. Κι όμως, ο Clooney και ο βασικός συνεργατής -και κολλητός- του, Rande Gerber, σύζυγος της Cindy Crawford, το ξεκίνησαν όλο αυτό «για να περάσουν καλά». Οι δύο φίλοι, ενώ έχτιζαν τα εξοχικά τους στο φημισμένο τουριστικό θέρετρο Cabo San Lucas, στο Μεξικό, περνούσαν αρκετές ώρες μαζί, απολαμβάνοντας βέβαια και αρκετή τεκίλα. «Όταν είσαι στο Μεξικό πίνεις αρκετά…» δήλωσε πρόσφατα, χαμογελώντας, o Gerber σε δημοσιογράφο του CNBC. «Έπειτα από κάποιους μήνες που δοκιμάσαμε διαφορετικά είδη τεκίλα, ο George γύρισε και με ρώτησε “Γιατί δεν φτιάχνουμε τη δική μας; Μία που θα ταιριάζει απόλυτα στα γούστα μας;». Και αυτό ακριβώς έκαναν οι δύο φίλοι, μαζί με το τον τρίτο της παρέας, τον Michael Meldman.
Η ομάδα ταξίδεψε μέχρι την Πολιτεία του Jalisco όπου βρήκαν έναν ποτοποιό στον οποίο εξήγησαν ακριβώς τι ήθελαν. «Ήταν σημαντικό για εμάς να έχει τέλεια γεύση και να μην “καίγεσαι” καθώς κατεβαίνει» εξήγησε ο Gerber. «Θέλαμε μία τεκίλα που να μπορεί να την απολαύσει κάποιος με ή χωρίς πάγο χωρίς να αποτελεί μέρος κοκτέιλ. Στρέιτ. Μία που να μπορείς να πίνεις όλη μέρα και όλη νύχτα και να μην ψάχνεις για το κεφάλι σου το πρωί».
Μετά από μήνες επισκέψεων στον ποτοποιό δοκιμάζοντας και βελτιώνοντας την τεκίλα του, ο Clooney και ο Gerber κατέληξαν στο τέλειο αποτέλεσμα για αυτούς. «O George ανοίξε το δείγμα, μου σέρβιρε, έβαλε και στο εαυτό του και δοκιμάσαμε. Αμέσως κοίταξε ο ένας τον άλλον, δοκιμάσαμε ακόμα ένα και μάς άρεσε. “Αυτό είναι. Είναι τέλειο”» κατέληξε χαμογελώντας ο Gerber. Η Casamigos, που στα μεξικάνικα σημαίνει «σπίτι με φίλους», δεν προορίζονταν ποτέ για την αγορά. Για δύο χρόνια, την απολάμβαναν ο Clooney, ο Gerber, οι φίλοι και οι οικογένειες τους. «Ήταν μόνο για εμάς» λέει σήμερα ο Gerber. «Δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε επιχείρηση. Σκεφτόμασταν, ο George είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης. Εγώ έχω εστιατόρια και μπαρ. Έτσι, δεν θέλαμε να ξεκινήσουμε νέες δουλειές. Παρ’ όλα αυτά, όταν επικοινώνησε μαζί μας ο ποτοποιός και μάς είπε “Παιδιά, έχουμε πρόβλημα: Τα τελευταία δύο χρόνια σάς στέλνουμε περίπου 1.000 μπουκάλια το χρόνο. Είτε τα πουλάτε είτε πίνετε πολύ, δεν μπορούμε πλέον να τα αποκαλούμε δείγματα. Πρέπει να πάρουμε άδεια για να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό» εξομολογήθηκε στο CNBC ο Gerber.
Έπειτα από το τηλεφώνημα του Μεξιακνού, οι φίλοι αποφάσισαν πως δεν είχαν άλλη επιλογή από το να κυκλοφορήσουν την τεκίλα τους στην αγορά. «Θέλαμε να συνεχίσουμε να πίνουμε» λέει γελώντας ο εστιάτορας. «Επειδή ποτέ δεν μας ενδιέφερε για το αν η επιχείρηση θα ήταν επιτυχημένη, τελικά δεν είχε και πολύ άγχος η δουλειά. Θέλαμε απλά την καλύτερη τεκίλα για εμάς».
Ότι ξεκίνησε το 2013 από προσωπικό πάθος για την τεκίλα από τον Clooney και την παρέα του κατέληξε σε μια πολύ επιτυχημένη επιχείρηση. «Αμέσως απογειώθηκε» λέει ο Gerber σήμερα και η Diageo δίνει ήδη 700.000 δολάρια για την αγορά της Casamigos και άλλα 300.000 ανάλογα με το πως θα πάει εμπορικό στο άμεσο μέλλον. Όσο για το κλειδί της επιτυχίας; Να επικεντρώνεσαι μόνο στο περιεχόμενο της μποτίλιας και όχι στην εμφάνιση της ή στο πως θα την πλασάρεις, δηλώνει ο Gerber: «Εμείς έχουμε ενα φθηνό μπουκάλι αλλά η τεκίλα στο εσωτερικό είναι τέλεια»!