42.grNews DeskΗ Lamborghini αναβιώνει το μύθο της εμβληματικής Countach

Lamborghini

Η Lamborghini αναβιώνει το μύθο της εμβληματικής Countach

Ο V12 6,5-λίτρων κινητήρας αποδίδει έως 814 άλογα με τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα [ΕΙΚΟΝΕΣ+VIDEO]

Μισό αιώνα έπειτα από την κυκλοφορία της εμβληματικής Countach (βγήκε στην αγορά το 1974 και ως το 1990 παράχθησαν 1.983 αυτοκίνητα), η Lamborghini αναβιώνει το μοντέλο, παρουσιάζοντας επίσημα την Countach LPI 800-4. Οι υπεύθυνοι της ιταλικής μάρκας ανέφεραν ότι η καινούρια Countach θα παραχθεί σε συλλεκτικό αριθμό μόλις 112 τεμαχίων με τις παραδόσεις τους να ξεκινούν ήδη από το πρώτο τρίμηνο του 2022. Ο κάθε ιδιοκτήτης θα μπορεί να παραμετροποιήσει όπως θέλει το αυτοκίνητό του, ενώ η ιταλική εταιρία δεν ανακοίνωσε την τιμή πώλησης, με τις φήμες πάντως να θέλουν την κάθε μια να κοστίζει 2-3 εκατ. ευρώ.

Η Countach LPI 800-4, με το αλουμινένιο πλαίσιο και το αμάξωμα από ανθρακόνημα, είναι σουσιαστικά μια Sian με διαφορετικό, ρετρό κορμό και τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V12 6,5-λίτρων κινητήρα 780 ίππων και 720 Nm ροπής με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, απόδοσης 34 ίππων με 35 Nm ροπής. Το σύνολο αποδίδει έως 814 άλογα με τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα τα πετυχαίνει σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα.

Το supercasr της Lamborghini ζυγίζει 1.595 κιλά, έχοντας αναλογία 1,95 κιλών ανά ίππο, έχει μήκος 4,87 μέτρα, πλάτος 2,099 μέτρα, ύψος 1,139 μέτρα, μεταξόνιο 2,7 μέτρων και έχει αναλογία βάρους 43% μπροστά και 57% πίσω. Φορά ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με Pirelli P Zero Corsa ελαστικά διαστάσεων 255/30 μπροστά και 355/25 πίσω και έχει carbon-κεραμικά φρένα με δίσκους διαστάσεων 400 mm μπροστά και 380 mm πίσω.

Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με αυτόν σε χαμηλές ταχύτητες, όπως κατά την όπισθεν και κατά το παρκάρισμα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ISR 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει self-locking διαφορικό. Αντί για μπαταρία ιόντων-λιθίου, η Lamborghini έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει έναν υπερπυκνωτή, ο οποίος είναι τρεις φορές πιο ισχυρός από μια μπαταρία ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφρύς. Ο υπερπυκνωτής βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στη καμπίνα και στον V12 κινητήρα για βέλτιστη κατανομή βάρους.

Σύμφωνα με τον CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, «η Countach LPI 800-4 αποτελεί μία ωδή στην κληρονομιά της Lamborghini και όχι μία αναδρομή στο παρελθόν. Ουσιαστικά αποτυπώνει, πώς θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί η θρυλική Countach σε ένα ελιτίστικο σούπερ σπορ μοντέλο αυτής της δεκαετίας».

SHARE
MORE NEWS DESK