42.grLifestyleLamborghini 63: Στα άδυτα του luxurious θηρίου της θάλασσας των 4.000 ίππων

By Italian Sea Group

Lamborghini 63: Στα άδυτα του luxurious θηρίου της θάλασσας των 4.000 ίππων

Οι εθισμένοι με τα supercars αποκλείεται να μη ζηλέψουν με πάθος το γιοτ των $3.500.000 [ΕΙΚΟΝΕΣ+VIDEO]

Για τους εθισμένους, το σήμα του οργισμένου ταύρου της Lamborghini έχει αξία και κύρος που ξεπερνούν σχεδόν κάθε άλλη μάρκα αυτοκινήτων. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα εμβληματικά Miura και Countach, για παράδειγμα, ή να μην αναγνωρίσει το εξωφρενικά επιθετικό στυλ και τον έντονο βρυχηθμό ενός 12-κύλινδρου Aventador όταν μοιάζει με μια θολή σκιά που περνά σαν αστραπή στον αυτοκινητόδρομο;

Η εταιρεία παρήγαγε εδώ και καιρό μεγάλους κινητήρες θαλάσσης για υπεράκτιους αγώνες με σκάφη, αλλά το 2020, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Tecnomar, μέρος του The Italian Sea Group, προκειμένου να μεταφέρουν το πνεύμα της Lamborghini σε ένα ατίθασου ​​στυλ και υψηλής ταχύτητας motoryacht.

Το πρώτο Tecnomar για την Lamborghini 63 (το 63 αναφέρεται στο μήκος του γιοτ σε πόδια αλλά και στη δημιουργία της Lamborghini το 1963) είναι πλέον στο νερό. «Αυτό που σίγουρα δεν θέλαμε ήταν να έχουμε ένα αυτοκίνητο στο… νερό», ανέφερε στην ιστοσελίδα robbreport.com ο Mitja Borkert, διευθυντής του Centro Stile της Lamborghini. «Θα ήταν πολύ αφελές να πάρουμε το σχήμα του αυτοκινήτου και να το βάλουμε πάνω σε ένα κύτος. Έπρεπε να είναι εξαιρετικά καθαρό και αριστοκρατικό. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν η διατήρηση ενός πολύ χαμηλού προφίλ όπως στα αυτοκίνητα, γιατί σε ένα σκάφος χρειάζεστε χώρο που να προσφέρει άνεση», προσθέτει ο Gian Marco Campanino, τεχνικός διευθυντής στο The Italian Sea Group. «Ήταν μια ισορροπία ανάμεσα στο να κάνουμε τα πάντα όσο πιο ελαφριά και κομψά γίνεται, αλλά και στιβαρά και χωρίς κραδασμούς», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Ως προς το σχεδιασμό, το στάνταρ μοτίβο της Lamborghini, το διακριτικό εξαγωνικό σχήμα των supercars της, μπροστά ή πίσω, έχει αναπαραχθεί στα γωνιακά παράθυρα της γάστρας και στην ανοιχτή τραβέρσα του σκάφους. Επιπλέον δύο δερμάτινα πιλοτικά καθίσματα είναι προσαρμοσμένες εκδόσεις εκείνων που συναντώνται στο Huracan Evo, με ζώνες ασφαλείας Sparco, ενώ το τιμόνι βασίζεται σε εκείνο του Aventador. Επίσης, η επιλογή του πράσινου χρώματος είναι ίδια με τη νέα περιορισμένη σειρά Sian FKP 37, με υβριδική τεχνολογία. Ακόμα και τα γραφικά του ταμπλό και το κάλυμμα τύπου αεροπορίας στα κουμπιά έναρξης/διακοπής είναι τα ίδια με των αυτοκινήτων της εταιρείας.

Ενώ το κύτος είναι κατασκευασμένο από υαλοβάμβακα για μεγαλύτερη αντοχή, η υπερκατασκευή από ανθρακονήματα έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί το βάρος και το κέντρο βάρους χαμηλό. Στο πίσω μέρος είναι ένα ζευγάρι εντυπωσιακών κινητήρων MAN V12, 2.000 ίππων ο καθένας, οι οποίοι παρέχουν τελική ταχύτητα άνω των 60 κόμβων, καθιστώντας το 63 ένα από τα ταχύτερα σκάφη στην κατηγορία του. Με ταχύτητα κρουαζιέρας 40 έως 45 κόμβων, καίει περίπου 100 γαλόνια καύσιμου ανά ώρα για εύρος 360 ναυτικών μιλίων.

Courtesy of Italian Sea Group

Το Lamborghini 63 σχεδιάστηκε για να είναι ένα γρήγορο σκάφος ημέρας ή Σαββατοκύριακου. Πίσω από το τιμόνι και το πιλοτήριο υπάρχει μια τραπεζαρία και μία μικρή αλλά πλήρως λειτουργική κουζίνα και μια αναδυόμενη τηλεόραση. Επίσης, περιλαμβάνεται μία μπροστινή κύρια σουίτα αλλά και καμπίνα επισκεπτών με δύο μονά κρεβάτια, τόσο με σπορ επένδυση που μοιάζει με άνθρακα όσο και με γκρι και κίτρινη δερμάτινη ταπετσαρία που μεταφέρει το στιλ των supercars στο νερό. Με βασική τιμή περίπου 3,5 εκατομμύρια δολάρια, το γιοτ στοχεύει στην υπάρχουσα πελατειακή βάση της Lamborghini.

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

Courtesy of Italian Sea Group

SHARE

Περισσότερα

MORE LIFESTYLE