Έναν ορυμαγδό συζητήσεων, άρθρων και σχολίων, αρνητικών, ουδέτερων και κάποιων θετικών, έχει προκαλέσει η «εκτίναξη» στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας της Kaia Gerber, με τη μία διαφημιστική καμπάνια για την έφηβη να διαδέχεται την άλλη, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Κι όλα αυτά, γιατί η κόρη της Cindy Crawford είναι μόλις 16 ετών, ένα όριο που επιτρέπει στη Μεγάλη Βρετανία τη δημόσια έκθεση της στα media αλλά είναι ακόμα απαγορευτικό για την πατρίδα της, την Καλιφόρνια.
Και μάλιστα, η Kaia, την επομένη ακριβώς των γενεθλίων της και ενώ το βράδυ έσβησε με τις έφηβες φίλες της τα 16 κεράκια, πέταξε μαζί με τη μητέρα της για την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης και «περπάτησε» για τον οίκο Calvin Klein. Βέβαια αυτή δεν ήταν η πρώτη επίσημη «επαφή» της με το χώρο της μόδας. Έχει ήδη εμφανιστεί σε αρκετά περιοδικά και καμπάνιες, ξεκινώντας μόλις στα 10 της χρόνια με τον Versace. Αργότερα ήρθε ένα εξώφυλλο στη Vogue μαζί με τη μητέρα της και το πρώτο ολόδικο της, σόλο δηλαδή, μόλις στα 14 και η συμμετοχή της πριν τρία χρόνια στην επίδειξη μόδας του Alexander Wang.
Από την άλλη, τα tabloids παρακολουθούν στενά τη ζωή της Kaia σχεδόν από τη γέννηση της και αργότερα οι paparazzi ήταν παντού γύρω της, ακόμα και όταν ψώνιζε στο σούπερ μάρκετ με τη μητέρα της ή έβαζαν βενζίνη στο αυτοκίνητο. Και πολλά από αυτά τα σχόλια συνήθως δεν ταίριαζαν σε ένα 14χρονο που τελείωνε το γυμνάσιο («με ένα καυτό τζιν σορτς, η Κάια δείχνει να διαθέτει την κορμοστασία και τα καλλίγραμμα πόδια της μητέρας της»). Εντύπωση επίσης έχει προκαλέσει ότι ενώ η Cindy Crawford ξεκίνησε τις φωτογραφήσεις στα 19 της χρόνια, δηλώνοντας αργότερα πως τη θεωρεί την καλύτερα ηλικία για ξεκίνημα, είναι η ίδια που επέτρεψε στην όμορφη Kaia να ποζάρει από τόσο μικρή, προβάλλοντας -όπως και να το κάνουμε- μια σέξι πλευρά που δεν ταιριάζει στην ηλικία της.
Αναμφισβήτητα, η Kaia είναι το «Next Big Thing» της μόδας χωρίς καν να έχει τελειώσει ακόμα το λύκειο. Και δεν είναι τόσο η φήμη της μητέρας της που την «σπρώχνει» στα ύψη αλλά από μόνη διαθέτει μια λάμψη και ένα στυλ που το συναντά κανείς σε μοντέλα κάθε 5-6 χρόνια (βλέπε ξεκίνημα Kendall Jenner, Gigi Hadid, ή Bella Hadid). Όλοι την αντιμετωπίζουν σαν «φαινόμενο» εμπορικότητας, κυρίως για τις μικρές ηλικίες, οι οποίες τη λατρεύουν καθώς έχει δημιουργήσει ήδη έναν εφηβικό «μύθο» γύρω από τη ζωή της. Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι τι θα συμβεί όταν αρχίσει να «ξεφουσκώνει» όλη αυτή η πρώτη παγκόσμια «περιέργεια» και αν η μικρή Gerber θα καταφέρει να σηκώσει στους ώμους της το βάρος της τεράστιας δημοσιότητας.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ
Εντωμεταξύ, μία από τις πιο πρόσφατες καμπάνιες που συμμετέχει η Kaia είναι και αυτή της εταιρείας Penshoppe που έχει τη βάση της στις Φιλιππίνες. Στην «Generation Now»-campaign, η 16χρονη ντύνεται casual με τζινς, t-shirts και σορτσάκια, προβάλλοντας τις δημιουργίες μιας εταιρείας που είναι διάσημη κυρίως στη ΝΑ Ασία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αλλά κάνει και μεγάλο τζίρο μέσω του διαδικτύου. Απολαύστε κάποιες από τις εικόνες.