Δεκαπέντε ημέρες τώρα, ο Τζόρτζ Κλούνεϊ δίνει συνεντεύξεις στα μεγαλύτερα ΜΜΕ του πλανήτη, προωθώντας τη νέα ταινία, «The Midnight Sky», στην οποία πρωταγωνιστεί αλλά κάνει και τη σκηνοθεσία, αποκαλύπτοντας παράλληλα και άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής.
Μία από αυτές, με έντονο ελληνικό ενδιαφέρον μάλιστα, από πολλές απόψεις, αφορά έναν από τους τρόπους που ο γοητευτικός ηθοποιός και σκηνοθέτης κατάφερε να «τουμπάρει» τη σημερινή σύζυγό του, τη δικηγόρο ανθρωπίνων δικαιωμάτων, Αμάλ Αλαμουντίν. Μιλώντας στη κυριακάτικη έκδοση του «Guardian», τον «Observer», ο 59χρονος Αμερικανός αναφέρθηκε στις αρχές του 2014 όταν βρέθηκε στο Λονδίνο για την προώθηση της ταινίας «Monuments Men», στην οποία πρωταγωνιστούσε, σκηνοθετούσε αλλά είχε και συγγράψει το σενάριο.
Το φιλμ αφορούσε στην προσπάθεια διάσωσης σπουδαίων έργων τέχνης από τα χέρια του Χίτλερ και εκείνος είχε αναφερθεί εκτενώς στο θέμα της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα από το Βρετανικό Μουσείο. Τότε, όπως είπε, είχε προκαλέσει την οργή του νυν λαϊκιστή πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος τον είχε χαρακτηρίσει… «Αδόλφο Χίτλερ», καθώς «ήθελε να κλέψει ένα σπουδαίο έργο τέχνης από τη Βρετανία».
«Ακόμα με κάνει να γελάω» ανέφερε στο δημιοσιογράφο Κλούνεϊ και συνέχισε, «Ήταν ωστόσο μια υπέροχη αφορμή για εμένα, καθώς ήταν η εποχή που βγαίναμε “κρυφά” με την Αμάλ. Δεν το ήξερε κανείς. Είχε δημιουργηθεί μεγάλος θόρυβος με αυτά που είπα. Μάλιστα, εκείνο το βράδυ συνάντησα για φαγητό την Αμάλ. “Ξέρεις, έχω δουλέψει πολύ σε αυτή την υπόθεση” μου είπε και εγώ την κοιτούσα με πολύ προσοχή. “Άκου λοιπόν τι θα πρέπει να πεις” και μου ανέφερε όλα τα ιστορικά στοιχεία και τις εκθέσεις της UNESCO, γιατί γνώριζε τα πάντα» συμπλήρωσε ο Κλούνεϊ, για ένα θέμα που τους έφερε ακόμα πιο κοντά.
Στην ίδια συνέντευξη, ο 59χρονος αναφέρθηκε και στο βασικό λόγο που αναγκάστηκε, εκτός από τα επαγγελματικά του, να απομακρυνθεί για μεγάλο διάστημα από τη Νέα Υόρκη και την οικογένεια του.
«Ο μικρός, ο Αλεξάντερ έχει ένα ελαφρύ άσθμα, κάτι που με έκανε να σκέφτομαι πως δεν πρέπει με τίποτα να ρισκάρουμε με την Covid-19. Λένε ότι δεν έχει τόσο “βαριά” συμπτώματα σε νέους ανθρώπους. Δεν ξέρουμε όμως τις μακροχρόνιες επιπτώσεις» συμπλήρωσε, δίνοντας ουσιαστικά και ένα «τέλος» στις φήμες που τον ήθελαν να έχει χωρίσει με την Αλαμουντίν.
Λίγες ημέρες νωρίτερα, ο Τζορτζ Κλούνεϊ είχε αποκαλύψει πως τρεις ημέρες πριν ξεκινήσει τα γυρίσματα νοσηλεύτηκε για μία εβδομάδα σε νοσοκομείο με μία μορφή παγκρεατίτιδας.
Σύμφωνα με τον ίδιο τον 59χρονο, χρειάστηκε να χάσει 12 κιλά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, ακολουθώντας τη δική του… διατροφή, κάτι που παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή. «Νομίζω ότι προσπάθησα πολύ σκληρά να χάσω βάρος γρήγορα και μάλλον δεν φρόντισα τον εαυτό μου» δήλωσε ο ίδιος, αιτιολογώντας την κακή κατάσταση της υγείας του.
Ο ίδιος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε με παγκρεατίτιδα. «Χρειάστηκαν μερικές ημέρες για να γίνω καλά και ως σκηνοθέτης δεν είναι εύκολο, γιατί χρειάζεσαι ενέργεια» δήλωσε στη «Daily Mirror» για τη νοσηλεία του.
«Ήμασταν έξω σε αυτόν τον παγετώνα στη Φινλανδία, γεγονός που το έκανε πολύ πιο δύσκολο. Αλλά σίγουρα βοήθησε στο αποτέλεσμα. Είναι ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει μέχρι τώρα. Αλλά ήταν διασκεδαστικό» σημείωσε. «Άφησα ένα μεγάλο απαίσιο μούσι που ο γιος μου το λάτρεψε, γιατί μπορούσε να κρύβει διάφορα πράγματα μέσα χωρίς να το ξέρω. Μέχρι που πήγαινα στο γύρισμα και μου έλεγαν: “Ένα ξυλάκι από γλυφιντζούρι είναι μέσα!”» περιέγραψε με το γνωστό του χιούμορ.
Ομως, σύμφωνα με τον ίδιο, η σύζυγός του Αμάλ Αλαμουντίν και η κόρη τους Έλα, τον προτιμούσαν ξυρισμένο: «Η γυναίκα και η κόρη μου ενθουσιάστηκαν όταν ξυρίστηκα. Δεν μπορούσαν να βρουν το πρόσωπό μου κάτω από όλο αυτό το πράγμα» σημείωσε. Το «The Midnight Sky», στο οποίο πρωταγωνιστεί ο ίδιος, θα κάνει πρεμιέρα στις 23 Δεκεμβρίου.