Δυναμική είσοδο και στο χώρο της εστίασης ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει ο μεγιστάνας της Tesla, Elon Musk, κάτι που ακούγονταν καιρό τώρα. Ωστόσο, οι φήμες επιβεβαιώθηκαν καθώς η εταιρεία καταθέσε ήδη αίτηση κατοχύρωσης τριών νέων εμπορικών σημάτων. Τα σήματα υποβλήθηκαν στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO), και αφορούν τη λέξη «Tesla» αυτή καθαυτή, τη λέξη «Tesla» με διαφορετική γραμματοσειρά, αλλά και το λογότυπο «T». Όλα τα σήματα έχουν κατατεθεί στην κατηγορία «Υπηρεσίες εστίασης, pop-up υπηρεσίες εστιατορίων, υπηρεσίες εστίασης τύπου self-service, και υπηρεσίες εστιατορίων αναψυχής».
Εκπρόσωπος του USPTO ανέφερε πως «η αίτηση έγινε δεκτή από το γραφείο και αναμένεται να εξεταστεί από πληρεξούσιο». Πρόκειται για μια εμπορική κίνηση στρατηγικής σημασίας του Elon Musk, ο οποίος επιθυμεί να απαλλάξει τους κατόχους από την πλήξη που μπορεί να αισθάνονται όσο περιμένουν να φορτίσει το όχημά τους. Πριν από δύο μήνες ο CEO της εταιρείας είχε επιβεβαιώσει πως θα γίνουν τα εγκαίνια ενός υπαίθριου κινηματογράφου τύπου drive-in, δίπλα σε ένα σταθμό με ταχυφορτιστές (Superchargers) 62 θέσεων, στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπλοκή της Tesla στον χώρο της εστίασης αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες.