Στην πραγματικότητα, η Κόνι, από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι της στην Ελλάδα το 2011, έπειτα από τις σπουδές της στις Ηνωμένες Πολιτείες, έδειξε να διαθετει κάτι το εντελώς διαφορετικό καλλιτεχνικά που τη διαφοροποιούσε σε κάθε της εμφάνιση, είτε είχε να κάνει με τα τηλεοπτικά είτε με το τραγούδι.
Έχοντας ζήσει τρία χρόνια στο Μαϊάμι, την εποχή της μεγάλης έκρηξης των κοινωνικών δικτύων και που στην Ελλάδα το ωστικό της κύμα ήρθε δύο-τρία χρόνια αργότερα, ο κόσμος εδώ την είδε με ένα διαφορετικό -«στραβό»- μάτι, στην ουσία σαν την «κόρη του Λευτέρη Πανταζή» που ανεβάζοντας προκλητικές πόζες στο Instagram προσπαθούσε να προκαλεί για να τραβά το ενδιαφέρον. Και η ίδια όμως δεν φάνηκε έτοιμη να αντιμετωπίσει το διαδικτυακό μπούλινγκ, ούτε τα επικριτικά σχόλια ανώνυμων -συνήθως- χρηστών, κάτι που όμως δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο.
Η διαφορά είναι ότι στην Ελλάδα, επειδή ακριβώς ήταν η «κόρη του Πανταζή», όλο αυτό έπαιρνε διαστάσεις, κυρίως από τα διαδικτυακά ΜΜΕ, που συνήθως έψαχναν αφορμές τα συγκεκριμένα σχόλια για να προβάλλουν τις σέξι πόζες της Μεταξά.
Χωρίς να θέλουμε να κάνουμε την «αγιογραφία» της 29χρονης σήμερα Κόνι, η επιτυχημένη παρουσία της στο ελληνικό σόου μεταμφιέσεων «Your Face Sounds Familiar», το 2017, ήταν εκείνη που στους περισσότερους από εμάς έγινε ξεκάθαρο πως πρόκειται για ένα πλάσμα ταλαντούχο, το οποίο όμως δεν είχε βρει την ξεκάθαρη ταυτότητα του και κυρίως το κατάλληλο επαγγελματικό μονοπάτι που θα την έκανε να αναδείξει ένα από τα ταλέντα της. Καλώς ή κακώς, κανένας καλλιτέχνης στον κόσμο δεν μπορεί να ακολουθεί τρεις- και τέσσερις διαφορετικούς καλλιτεχνικούς δρόμους ταυτόχρονα και ακόμα και οι σούπερ ταλαντούχοι ηθοποιοί του Broadway, οι οποίοι συνήθως τα συνδυάζουν όλα (τραγούδι, χορό και υποκριτική), πληρώνουν με την «ανωνυμία» τους στα λαϊκά ΜΜΕ το συγκεκριμένο τίμημα.
Και εντάξει, μπορεί η Μεταξά να μην είναι «το μεγαλύτερο ταλέντο που ανέδειξε ποτέ η Ελλάδα», αλλά κανείς δεν μπορεί να της προσάψει ότι δεν προσπαθεί, ότι δεν δουλεύει σκληρά, αλλά και το ότι κάνοντας κάποιες κακές επιλογές, όπως στην περίπτωση της δισκογραφίας της, θα πρέπει να «καεί στην πυρά».
Η Κόνι είναι στην ουσία ένας καλλιτεχνικός «χαμαιλέοντας», ικανή στο τραγούδι, στην υποκριτική αλλά και στο χορό και μπορεί σε κάθε ένα από αυτά να μην είναι το σούπερ ταλέντο, όμως, συνδυάζοντάς τα, με τον τρόπο που η ίδια με τον καιρό θα ανακαλύψει, κυρίως ωριμάζοντας και με την πολύ δουλειά που θα συνεχίζει να «ρίχνει», κάποια στιγμή είναι σίγουρο ότι θα κάνει τη δική της καλλιτεχνική «έκρηξη».
Η πρόσφατη -επιτυχημένη της- εμφάνιση στο τηλεοπτικό «Just the 2 Of Us», συνεπώς, δεν ήταν καθόλου τυχαία και μακάρι στο μέλλον να εξελίξει την ιδιαίτερη καλλιτεχνική ταυτότητα που με πάθος κυνηγά, γιατί έχουμε ανάγκη από κορίτσια σαν την Κόνι που να μπορούν να μας εκπλήσσουν με τις δυνατότητες και τα ταλέντα τους.
Όσο για την παρουσία της σαν influencer στο Instagram, δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει ότι είναι κάτι που κάνει με εξαιρετικό τρόπο, έχοντας να ζηλέψει ελάχιστα από κορίτσια και αγόρια του εξωτερικού και ανήκει στις ελάχιστες Ελληνίδες που μπορεί -εξαιτίας της ιδιαίτερης αισθητικής που διαθέτει- να ξεχωρίζει. Αν και δεν γνωρίζουμε ποιο φωτογράφο χρησιμοποιεί, ούτε καν αν στις περισσότερες εικόνες της είναι μόνη της, η Μεταξά διαθέτει έναν λογαριασμό που μπορεί να μην φτάνει στα -υπερβολικα υψηλά- νούμερα (ακολούθων) ανταγωνιστριών της, κάτι που άλλωστε δεν φαίνεται να επιδιώκει και η ίδια σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο ασκεί πραγματικά επιρροή στο κοινό της, εκπληρώνοντας στο απόλυτο το ρόλο της.
Στο Instabook.gr επιλέξαμε κάποιες από τις εικόνες της Μεταξά που μας έχουν ενθουσιάσει κατά καιρούς και τις αναδημοσιεύουμε:
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ