Την πολύ στενή της φίλη, Theresa Mingus, στηρίζει απόλυτα στο νέο της εγχείρημα να δημιουργήσει μια ετικέτα μαγιό η διάσημη σταρ της ποπ, Selena Gomez. Πρόκειται για την εταιρεία Krahs Swim, η οποία, σύμφωνα μη δημιουργό της, απευθύνεται σε κορίτσια και μεγαλύτερες γυναίκες που θα ήθελαν να νιώθουν άνετα στην παραλία φορώντας μαγιό. Η Krahs ουσιαστικά δημιούργησε κομμάτια, αξίας από 40 έως και 70 δολάρια, που κρύβουν αριστοτεχνικά τις όποιες ατέλειες, κάτι που μαρτυρά και η ίδια η Gomez, η οποία έχει μια μεγάλη ουλή από το περσινό χειρουργείο που κυριολεκτικά της έσωσε τη ζωή (έκανε μεταμόσχευση νεφρού).
Η 26χρονη Selena είναι το πρόσωπο της καμπάνιας που φωτογράφισε η Madelene Lisella και πρωταγωνιστεί και σε ένα κοινό βίντεο με την δημιουργό της εταιρείας, Theresa Mingus.
Krahs Swimwear 2019
Η Selena Gomez επέλεξε τα μαγιό της
Η 26χρονη σχεδίασε τα δικά της μαγιό για την εταιρεία της φίλης της, Theresa Mingus