42.grNews DeskO ΟΑΣΑ απαντά στο tamtam.news για την Ελένη Τσολάκη!!!

Mεγάλο σουξέ η τσαχπίνα Ελένη

O ΟΑΣΑ απαντά στο tamtam.news για την Ελένη Τσολάκη!!!

Από το ξεβράκωμα ΣΕΠιτών στην μουσική επιμελήτρια

H  αποκάλυψη του tamtam.news ότι η μουσική επιμελήτρια που προσέλαβε ο ΟΑΣΑ δεν είναι άλλη από την ναζιάρα κούκλα του Happy Day Ελένη Τσολάκη έδωσε την ευκαιρία στον δημόσιο οργανισμό να ανακαλύψει το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” μετά από 10 χρόνια παρουσίας μας στο διαδίκτυο. Ολα αυτά τα χρόνια ο καλός οργανισμός δεν είχε μπει στον κόπο να μας ενημερώσει για τις κοινωφελείς δραστηριότητές του.

Μόλις χθες λοιπόν λάβαμε το email που ακολουθεί και το οποίο φυσικά δημοσιεύουμε στην συνέχεια αφού πρώτα ανατρέξουμε στο ηρωικό παρελθόν των αστικών συγκοινωνιών οι οποίες από το ξεβράκωμα ΣΕΠιτών επιχειρούν την μεγάλη υπέρβαση της αλανιάρας μουσικής επιμελήτριας.

9 Σεπτεμβρίου 1992. Στην οδό Σωκράτους-γράφει ο ιστότοπος Η Μηχανή του Χρόνου- όπου στεγαζόταν το Εφετείο, έφταναν σταδιακά 13 πρώην εργαζόμενοι της Εταιρείας Αστικών Λεωφορείων (ΕΑΣ), προκειμένου να πάρουν αντίγραφα του ποινικού τους μητρώου από την Εισαγγελία. Ένας από τους ΣΕΠίτες καλυμμένος με σεντόνι συνοδευόμενος από αστυνομικό, που βρίσκεται επίσης σε κακή κατάσταση Συγκέντρωναν δικαιολογητικά για να αποκτήσουν άδεια λειτουργίας λεωφορείου στη νέα εταιρεία που ίδρυσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, αφού σε μία νύχτα είχε κλείσει την ΕΑΣ και απέλυσε περίπου 8.500 εργαζόμενους. Ο νέος αστικός φορέας λεγόταν Εταιρεία Συγκοινωνιακών Επιχειρήσεων (ΣΕΠ).
eas1
‘Οταν οι πρώην εργαζόμενοι πλησίασαν το Εφετείο, ξαφνικά περίπου 100 πρώην συνάδελφοί τους από την ΕΑΣ έπεσαν πάνω τους. Τους χτύπησαν, τους έβρισαν, τους έφτυσαν και τελικά τους έγδυσαν, αφήνοντάς τους να τριγυρνούν χωρίς ούτε ένα ρούχο στην πλατεία Ομονοίας και τους γύρω δρόμους. Από τους περαστικούς. άλλοι γελούσαν και κορόιδευαν, κάποιοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι είχε συμβεί και μερικοί προσπαθούσαν να βοηθήσουν τους «ξεβράκωτους» και χτυπημένους οδηγούς.
Οι ΣΕΠίτες ταπεινωμένοι έτρεχαν να κρυφτούν σε ξενοδοχεία γύρω από την Ομόνοια. Εκεί τους έδωσαν σεντόνια για να «καλυφτούν» και αργότερα έφτασε και η αστυνομία για να ηρεμήσει τα πνεύματα. Πέντε από τους ολόγυμνους πρώην οδηγούς μεταφέρθηκαν χτυπημένοι στον Ευαγγελισμό για τις πρώτες βοήθειες και όλοι έκαναν καταγγελίες για την επίθεση εναντίον τους που τη θεώρησαν ως αποτέλεσμα οργανωμένου σχεδίου. Παρά τις προσαγωγές που έγιναν στο Δ’ Αστυνομικό Τμήμα, κανένας δεν τιμωρήθηκε για τις επιθέσεις.
«Ένιωθα πως με σκοτώνουν, πως χανόμουν. Όλα γύρω μου είχαν σκοτεινιάσει, άκουγα μπερδεμένες φωνές και το μόνο που μπορούσα να ξεχωρίσω ήταν πως με έβριζαν. Όταν μέσα σε λίγα λεπτά με είχαν αφήσει χτυπημένο και γυμνό στην πλατεία Ομονοίας, ένιωθα τα βλέμματα του κόσμου πάνω μου και ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί», έλεγε την επόμενη ημέρα στον Τύπο ένας από τους πρώην ΣΕΠίτες.
eas2
Από τις αρχές του 1992 η κυβέρνηση Μητσοτάκη προωθούσε την ιδιωτικοποίηση της ΕΑΣ. Το σχέδιο προέβλεπε μεταξύ άλλων το κλείσιμο της εταιρείας και την εκκαθάρισή της, την απόλυση περίπου 8 χιλιάδων υπαλλήλων, ρύθμιση των χρεών και δωρεάν παραχώρηση 1.700 λεωφορείων της ΕΑΣ. Προτεραιότητα στη χορήγηση αδειών είχαν οι οδηγοί που εργάζονταν ήδη στην επιχείρηση. Ήταν «οι νοικοκυραίοι», όπως τους είχε χαρακτηρίσει ο τότε υπουργός Σωτήρης Κούβελας. Η απόφαση όμως της κυβέρνησης έβγαλε στους δρόμους τους εργαζόμενους της εταιρείας, που άρχισαν απεργία διαρκείας.
Ο συνδικαλιστής Παναγιώτης Γλεντής κυκλώνεται από τα ΜΑΤ και συλλαμβάνεται. Όπως είπε, τον έδερναν ακόμη και μέσα στην κλούβα Επικεφαλής ήταν ο πρόεδρος των εργαζομένων στα αστικά λεωφορεία Ανδρέας Κολλάς και ο γραμματέας του σωματείου Χρήστος Σταμούλος. Οι απεργοί χαρακτηρίστηκαν από την κυβέρνηση ως «Σταμουλοκολλάδες», εξαιτίας των δυναμικών τους κινητοποιήσεων και ορισμένων ακραίων αντιδράσεων όπως το ξεγύμνωμα στους ΣΕΠίτες. Στους δρόμους της Αθήνας επικρατούσε καθημερινά χάος, καθώς τα λεωφορεία ήταν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια.
Οι απεργοί της ΕΑΣ κρύβονταν ακόμη και κάτω από τα λεωφορεία για να γλιτώσουν από τα ΜΑΤ Το κέντρο μετατρέπονταν σε πεδίο μάχης από τα ΜΑΤ που εφορμούσαν για να διώξουν τους απεργούς, που δεν επέτρεπαν την κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων, παρά την επιστράτευση. Σε κάθε προσπάθεια να κινηθούν επιταγμένα λεωφορεία της ΕΑΣ και ΡΕΟ με φαντάρους στις θέσεις των οδηγών, οι εργαζόμενοι έκαναν τα πάντα για να τα ακινητοποιήσουν, παρά το γεγονός ότι μερικά οχήματα τα συνόδευαν και αστυνομικοί. Μερικές φορές, στέκονταν μαζικά μπροστά στα οχήματα ή ξάπλωναν μπροστά στις ρόδες των λεωφορείων. Τα ΜΑΤ όμως απαντούσαν με άφθονα δακρυγόνα, συλλήψεις, ανθρωποκυνηγητό και ανελέητο ξύλο. Όταν έπιαναν απεργούς τους χτυπούσαν ακόμη και μέσα στις κλούβες, όπως κατήγγειλαν οι συνδικαλιστές. Για να ξεφύγουν από τα γκλομπ οι εργαζόμενοι κρύβονταν σε καταστήματα, πολυκατοικίες, ακόμη και κάτω από οχήματα. Την ίδια αντιμετώπιση είχαν συχνά και διάφοροι βουλευτές που προσπαθούσαν να απελευθερώσουν τους συλληφθέντες, όπως επίσης δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερ που κάλυπταν τα γεγονότα.
Το σύνθημα που επικρατούσε από τους συνδικαλιστές ήταν «με ΜΑΤ και βία δεν βγαίνουν λεωφορεία» και «στείλτε τα ΜΑΤ να σβήνουν τις φωτιές και όχι να χτυπάνε τους διαδηλωτές». Ήταν η εποχή που ο πρωθυπουργός είχε πει στους αστυνομικούς την περίφημη φράση:«εσείς είστε το κράτος». Φράση που εκλήφθηκε ως σύνθημα για πολύ ξύλο, το οποίο όντως έπεφτε στις πολλές και καθημερινές διαδηλώσεις εκείνης της εποχής. Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, πολλά λεωφορεία υπέστησαν φθορές από τους πρώην εργαζόμενους της ΕΑΣ, που είχαν κηρύξει ανοικτά τον πόλεμο στην κυβέρνηση. Δεν ευθύνονταν όμως μόνο αυτοί για τις ζημιές, καθώς πολλές φορές ανάμεσά τους κυκλοφορούσαν διάφοροι «καλοθελητές».
Οκτώβριος 2016_Η μουσική επιμελήτρια αναλαμβάνει δράση.
[Η ανακοίνωση του OAΣΑ]

88dedgnhxj4e95cef13c447

Ο ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο του κοινωνικού ρόλου που επιτελεί, παράλληλα με το κύριο μεταφορικό έργο που προσφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες, σχεδιάζει και υλοποιεί ένα ευρύτερο πρόγραμμα δράσεων που αποσκοπούν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τα εκατομμύρια των πολιτών που τις χρησιμοποιεί. Πρόκειται για δράσεις που αναδεικνύουν τις αστικές συγκοινωνίες ως δημόσιο χώρο και προάγουν τον πολιτισμό στις διάφορες μορφές του και την κοινωνική ευαισθησία.

Στο ευρύτερο αυτό πρόγραμμα εντάσσονται δράσεις, όπως το Λεωφορείο Φροντίδας Αστέγων, το Λεωφορείο Υγείας, διάφορα Πολιτιστικά Δρώμενα σε σταθμούς, Διαγωνισμοί Φωτογραφίας, Εκθέσεις έργων ζωγραφικής, Εκδηλώσεις Ιστορικής και Πολιτιστικής Μνήμης κ.ά. που είτε πραγματοποιήθηκαν, είτε δρομολογούνται, είτε βρίσκονται στη φάση του σχεδιασμού.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η οργάνωση μουσικών εκδηλώσεων και η αναπαραγωγή αρχείων μουσικής στα αστικά μέσα μεταφοράς, αξιοποιώντας τον εξοπλισμό που παρέχει τέτοιου είδους τεχνικές δυνατότητες και ήδη υφίσταται τόσο στα λεωφορεία όσο και στα τρόλεϊ.

Για τον σκοπό αυτό ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε συνεργασία με μουσικό που διαθέτει άριστες περγαμηνές (διπλώματα, πτυχία, ιδιαίτερη εμπειρία) διάρκειας τριών μηνών έναντι συνολικής αμοιβής 3.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, δηλαδή με 990 ευρώ περίπου καθαρά το μήνα για τρεις μήνες. Με τη συνεργασία αυτή θα δημιουργηθεί μια πολύτιμη υποδομή, στον τομέα αυτόν, που θα μείνει στον Οργανισμό για μελλοντική χρήση και διαρκή αξιοποίηση.

elenitsolaki1h_630_450

Τι έγραψε το tamtam.news τρολάροντας την απόφαση του ΟΑΣΑ

leoforeio_omprella

Aποκαλύπτουμε όλο το παρασκήνιο για την νεαρή καυτή επιμελήτρια που προσέλαβε ο ΟΑΣΑ ώστε να ορίζει την μουσική που θα ακούγεται στα λεωφορεία, τα τραμ και τα τρόλευ και γενικότερα στην ΚΤΕΛΑΔΑ. Οι συνδικαλιστές του OAΣΑ λοιπόν κατήγγειλαν ότι ο οργανισμός προχώρησε (μάλλον θα προχωρήσει) στην πρόσληψη μουσικής επιμελήτριας, αρμοδιότητα της οποίας είναι να ορίζει τη μουσική που θα ακούγεται στα οχήματα.

eleni555-tsolaki-people111-3_0

Επίσης, η επιμελήτρια μουσικής, ανέλαβε και το σχεδιασμό προγραμμάτων μουσικών εκδηλώσεων σε χώρους του Μετρό, καθώς και την προετοιμασία της δράσης «Μουσικό Λεωφορείο στον αστικό χώρο».Όποιος χρησιμοποιούσε ως τώρα την ΚΤΕΛΑΔΑ, το μόνο που άκουγε είναι λαϊκά άσματα από το κινητό του οδηγού, οι κόρνες των αυτοκινήτων και οι διαμαρτυρίες των επιβατών. Μουσική και δη με επιμέλεια, δεν έχει παρατηρηθεί-σχολιάζει το ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος.

happy1_1

Ξεχάστε τα όμως αυτά. Η sexy Ελένη Τσολάκη ξύπνησε το θηρίo μέσα του καθώς την παρακολουθούσε ένα πρωί να χορεύει στο χορό του Happy Day. O Aλέκος Φλαμπουράρης-περί αυτού πρόκειται- επικοινώνησε με την γραμματέα του και της ζήτησε να τηλεφωνήσει στον συριζαίο πρόεδρο του OAΣΑ στον οποίο ο Αλέκος εξήγησε το όνειρο:

Nα προσλάβεις την Ελένη Τσολάκη από το Happy Day να επιμελείται την μουσική στα λεωφορεία και να φροντίσεις να εξοπλιστούν όλα με οθόνες που θα δείχνουν το κορίτσι να χορεύει. Τόσους πρόσφυγες πας πάνω κάτω άσκοπα-πρέπει να φροντίσεις οι άνθρωποι να διασκεδάζουν όταν μπαίνου στα βρωμολεωφορεία σου. Αν δεν προσλάβεις την Ελένη θα στείλω τον Ρουβίκωνα και τους Πυρήνες της Φωτιάς να τα κάψουν όλα…


 

Η δίαιτα της Ελένης Τσολάκη

Πρωινό: Κουλούρι ολικής αλέσεως με τυρί

Δεκατιανό: Φρούτα

Μεσημεριανό: Σαλάτα ή φιλέτο κοτόπουλο

Βραδινό: Γιαούρτι με φρυγανιές

Όσο για τη τέλεια φυσική της κατάσταση, η η άσκηση δε λείπει από το πρόγραμμα της. « Κάνω λίγη γυμναστική και τρέξιμο. Λατρεύω το καλοκαίρι και το συνδυάζω με διάφορα αθλήματα στην παραλία, όπως volley. Επίσης μου αρέσει πολύ να παίζω ρακέτες» είπε.

SHARE
MORE NEWS DESK