42.grNews DeskΠιο καυτό το νέο spot!

Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας

Πιο καυτό το νέο spot!

Οι εθελοντές αιμοδότες περιμένουν με αγωνία την συνέχεια

 Σάλος έχει προκληθεί με την συνέχεια του Become A Hero που ετοιμάζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας. Aκόμη και τα γυρίσματα προκαλούν καρδιοχτύπια στους συνεργάτες της παραγωγής. Στηρίζουμε ολόψυχα την προσπάθεια του Κέντρου και διαφωνούμε με την θέση της Αλεξάνδρας Τσόλκα για το θέμα. Αλλά επειδή είναι το αφεντικό και δεν θέλουμε να ρισκάρουμε την απόλυσή μας δημοσιεύουμε την άποψή της.
Γράφει η Αλεξάνδρα Τσόλκα
Η ευαισθησία για το «Χτύπα σαν άνδρας» τους μάρανε!
Δημόσια διαφήμιση: Οι σέξι νοσοκόμες, οι σωστοί άνδρες, τα βοηθητικά και αδύναμα θηλυκά, τα μαγιό και τα ντεκολτέ στις λευκές ποδιές!
Η γραμματεία Ισότητας πολύ είχε ταραχτεί απ το χιουμοριστικό και εμφανώς σατιρικό «Χτύπα σαν άνδρας» της Άντζελας Δημητρίου για ένα πασχαλιάτικο αβγό. Η γραμματεία Ισότητας περιμένουμε να αντιδράει για την διαφήμιση του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, που σε ελάχιστα λεπτά μειώνει τις νοσηλεύτριες και τις γυναίκες, με καμία σταυρική διάθεση, αλλά με ένα αποθέωση και υιοθέτηση στερεοτύπων από τσόντες!

Γνωρίζουμε πως σε μια εποχή βαθύτατης παρακμής, όπου τα νούμερα και το χρήμα μετράνε, εργατικό δικαίωμα δεν υπάρχει, σεβασμός στις ιδέες, τις επιλογές, τη προσωπικότητα δεν επιτρέπονται και που η λογική του «σε πληρώνω ρε; Θα βαράω και θα χορεύεις» θριαμβεύει, οι καλλιγραφίες είναι περιττές. Σε διαστάσεις πια συνολικής μάστιγας αναξιοπρέπειας καταπίνουμε το ρατσισμό, τον σεξισμό, την καταπάταση κάθε δικαιώματος!
Εις το όνομα του χρήματος νυν και αεί και του εγχώριου τίμιου επιχειρείν. Μόνο που το ίδιο κράτος που θίγεται για το χιούμορ μιας διαφήμισης αφήνει να παίζεται με την υπογραφή του, ένα γεμάτο σεξιστικά στερεότυπα διαφημιστικό, που ακυρώνει ακόμα και τη στοιχειώδη νοημοσύνη.
Με σκοπό να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη το διαφημιστικό μήνυμα και να πείσει τους Έλληνες να δώσουν αίμα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αιμοδοσίας στις 14 Ιουνίου, δείχνει σέξι νοσοκόμες, με ανοιχτές τις ρόμπες τους στο ντεκολτέ, να θαυμάζουν τον σουπερ ήρωας –άντρα βέβαια!- γιατρό, λουόμενες να αναστατώνονται στις ξαπλώστρες γιατί ο μπρατσαρας ναυαγοσώστης σώζει μισοπνιγμενη καλλονή και σκύβει ερεθιστικά αργά για της δώσει το φιλί της ζωής.
Τις σκηνές παρακολουθεί κάποιος ο όποιος δεν έγινε γιατρός, ούτε κοπανήθηκε στις πισίνες, αθλούμενος, αλλά και αυτός μπορεί να γίνει ήρωας και να σώζει ζωές, για να τον θαυμάζουν οι γυναίκες κυρίως, δίνοντας αίμα. Οι πρώτες σκηνές του διαφημιστικού, άρτια γυρισμένες και υπερπαραγωγή σε ηθοποιούς και μοντέλα, θα μπορούσαν κάλλιστα να ταν αρχή για μια λουσάτη τσόντα του μετρ Συρινάκη! Γιατί το κράτος αγαπά τις γυναίκες βρε κουτά…
SHARE
MORE NEWS DESK