42.grNews DeskΤο πρώτο SUV της Aston Martin είναι πλέον γεγονός και εντυπωσιάζει

Aston Martin DBX

Το πρώτο SUV της Aston Martin είναι πλέον γεγονός και εντυπωσιάζει

Αρχικά, θα είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση με τον κινητήρα V8 ξεκινώντας από περίπου 175.000 ευρώ

Η πανδημία του κορωνοϊού έπληξε σφοδρά την Aston Martin η οποία κατέγραψε μείωση πωλήσεων 30% και απώλειες ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ για το α΄τρίμηνο του έτους πριν λάβει μια γενναία ενίσχυση ύψους 590 εκ. ευρώ από consortium με επικεφαλής, τον γνώριμο από την εμπλοκή του στην F1, Lawrence Stroll, έχοντας πλέον ως κύριο μέλημα να αναστρέψει το κλίμα με «όχημα» και το λανσάρισμα του πρώτου της SUV το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις και πισωγυρίσματα, εξήλθε από το νέο εργοστάσιο της φίρμας στο St. Athan της Ουαλίας.
«Θεωρώ τον εαυτό μου προνομιούχο που είμαι εδώ σήμερα για την ολοκλήρωση της πρώτης μονάδας παραγωγής της Aston Martin DBX. Δηλώνω εξαιρετικά υπερήφανος για την ομάδα της Aston Martin, για το πείσμα και την αποφασιστικότητά τους, που κατάφεραν να μετατρέψουν αυτό τον εγκαταλελειμμένο χώρο της βρετανικής πολεμικής αεροπορίας σε παγκοσμίου κλάσης βιομηχανική μονάδα όπου εφεξής θα κατασκευάζονται πολλά από τα μοντέλα μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο «υπηρεσιακός» επικεφαλής της Aston Martin, Κeith Stanton καθώς επίκειται η ανάληψη καθηκόντων του Tobias Moersμ, πρώην επικεφαλής της Mercedes-AMG από 1η Αυγούστου.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, η συνολική κατασκευαστική δυναμική της μονάδας δεν θα ξεπερνά σε ετήσια βάση τις 4.000 μονάδες. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι, μέχρι στιγμής, η Aston Martin έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 2.000 παραγγελίες για το νέο, πολυτελές SUV της. H νέα DBX φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό της τον 4λιτρο V8 bi-turbo της Mercedes-AMG – τον ίδιο που είδαμε να χρησιμοποιεί και η ομόσταβλη DB11. Για την περίσταση η ισχύς του έχει οριστεί στους 550 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 700 Nm. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, το γερμανικό «διαμάντι» μπορεί να εξασφαλίσει στη νέα DBX επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,2 δλ. και τελική ταχύτητα και τελική ταχύτητα που υπερβαίνει οριακά τα 290 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 9τάχυτου και αυτόματου κιβωτίου – με μετατροπέα ροπής – το οποίο έχει στο «πλευρό» του ένα ενεργό κεντρικό διαφορικό, με το πίσω μάλιστα να είναι περιορισμένης ολίσθησης.

Η νέα Aston Martin DBX βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα η οποία έχει εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση κάνοντας χρήση υλικών που «πριμοδοτούν» την ακαμψία, το βάρος – το τελευταίο φτάνει στα 2.245 κιλά – αλλά και τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα. Εκτός από τον επαρκή «αέρα» για πέντε, η νέα DBX μπορεί να φιλοξενήσει στο πολυτελές της εσωτερικό με τις δύο οθόνες αφής των 10,25 και 12,3 ιντσών αποσκευές με χωρητικότητα 632 λίτρων. Αρχικά, η DBX θα είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση με τον κινητήρα V8 ξεκινώντας από περίπου 175.000 ευρώ ενώ δεδομένα θα ακολουθήσουν η V12 έκδοση αλλά και μια υβριδική με V6 κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ. Παράλληλα, η Aston Martin δεν έχει αποκλείσει να υπάρξουν και διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος της DBX η οποία αναμένεται να διατεθεί και σε επταθέσια έκδοση αλλά και σε μια πιο σπορ σχεδίασης και λογικής εκδοχή την οποία στελέχη της βρετανικής φίρμας έχουν χαρακτηρίσει ως τετράθυρη coupe.

SHARE
MORE NEWS DESK