42.grNews DeskΤα αποκαλυπτήρια της νέας εμβληματικής «2+ coupe» Ferrari

Ferrari Roma 2020

Τα αποκαλυπτήρια της νέας εμβληματικής «2+ coupe» Ferrari

Αντλεί τις σχεδιαστικές της επιρροές από τις συναρπαστικές αισθητικά -για τη φίρμα- δεκαετίες του ’50 και του ’60

H Ferrari έκανε τα αποκαλυπτήρια ενός ολοκαίνουριου μοντέλου που θα αποτελέσει το πέμπτο μέλος της γκάμας της και το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του πολύ σύντομα. Η Roma, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο του Maranello, αποτελεί ένα εμπροσθομήχανο coupe το οποίο η Ferrari περιγράφει ως «2+ coupe» υπονοώντας προφανώς την προαιρετική επιλογή δύο επιπλέον θέσεων πίσω το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από την Portofino και κάτω από την F8 Tributo.

Πλην της θέσης της στην γκάμα, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο coupe της Ferrari αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από τις φόρμες των αυτοκινήτων της φίρμας τις συναρπαστικές αισθητικά δεκαετίες του ’50 και του ’60 και οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζονται σε μια σιλουέτα με κυρίαρχα το μακρύ καπό, τους υπερτονισμένους πίσω θόλους οι οποίοι κρύβουν προφανώς θεαματικού μήκους μετατρόχια, και την τοποθετημένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών. Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, αξίζει να παρατηρήσει κανείς τη διαφορετική σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις της Ferrari, γρίλια, που περιστοιχίζεται από στενά φωτιστικά σώματα τα οποία διατρέχουν LED ημέρας.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, στο επίκεντρο του νέου coupe αναμένεται να βρεθεί ο V8 κινητήρας με χωρητικότητα 3,9 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 620 ίππων και 760 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που εφοδιάζει το νέο plug-in υβριδικό supercar της Ferrari SF90 Stradale. Εκτός από τα παραπάνω στοιχεία η ιταλική φίρμα δημοσιοποίησε και την πρώτη εικόνα από το εσωτερικό του νέου μοντέλου το οποίο υιοθετεί μια ολωσδιόλου διαφορετική και νέα σχεδίαση σε σχέση με τα συνήθη δεδομένα της Ferrari.

Πέρα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το τιμόνι που παραπέμπουν επίσης στην SF90 Stradale, επίκεντρο αποτελεί μια νέα, κάθετη επικλινώς τοποθετημένη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ μια οθόνη αφής παρεπιδημεί και στην επιφάνεια του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, αποτελώντας ουσιαστικά μέρος της σχεδίασης.

ΠΗΓΗ: IN.GR
SHARE
MORE NEWS DESK