Η IWC κυκλοφορεί το νέο της σποτ στα πλαίσια της παγκόσμιας διαφημιστικής της καμπάνιας με θέμα τα νέα ρολόγια Pilot. Στο διαφημιστικό, ο Lewis Hamilton οδηγεί την Mercedes-Benz Silver Arrow W125 στην αγωνιστική πίστα του Goodwood, όταν ένα αεροσκάφος Spitfire περνάει από πάνω του. Καθώς το Spitfire τον πλησιάζει ξανά σε χαμηλή πτήση, ο Hamilton πατάει το κουμπί ‘stop’ στο Pilot Chronograph Spitfire που φοράει στο χέρι του.
Ο χρόνος παγώνει και το αεροσκάφος ακινητοποιείται στον ουρανό. Ο Hamilton θαυμάζει το Spitfire κοιτώντας το από διάφορες γωνίες και το αφήνει να συνεχίσει την πορεία του πατώντας πάλι το κουμπί στο ρολόι του. Το σποτ τελειώνει με το σλόγκαν: «Μπορώ να σταματήσω τον χρόνο, αλλά τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει εμένα», αναδεικνύοντας τον αστέρα της Formula OneTM σαν έναν άντρα κυρίαρχο της μοίρας του, ο οποίος φοράει ένα ρολόι σχεδιασμένο για ανθρώπους που απαιτούν ακρίβεια για να δοκιμάζουν νέες προκλήσεις.
Το νέο διαφημιστικό αποτελεί συνέχεια της καμπάνιας του 2017, στην οποία πρωταγωνιστής ήταν πάλι ο πρεσβευτής της εταιρείας Lewis Hamilton. Στο προηγούμενο σποτ, ο Hamilton χρησιμοποιούσε το Ingenieur Chronograph για να σταματήσει τον χρόνο και να ακινητοποιήσει το Mercedes-Benz Silver Arrow W196 που έτρεχε στην αγωνιστική πίστα. Το βασικό concept παραμένει το ίδιο, αλλά με την προσθήκη του Spitfire ο κόσμος των κλασσικών αυτοκινήτων έρχεται κοντά στον κόσμο της αεροπλοΐας. Ενώνοντας αυτούς τους δύο βασικούς πυλώνες του IWC universe, η ταινία αναδεικνύει το πάθος της εταιρείας για τη μηχανική και τη μηχανολογία. Η σχέση ανάμεσα στον Hamilton και την IWC στηρίζεται στην μακρόχρονη και αποδοτική συνεργασία μεταξύ της ελβετικής ωρολογοποιίας και της Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
«Χρησιμοποιώντας ένα Mercedes-Benz Silver Arrow W125, ένα αεροσκάφος Spitfire και τα καινούργια μας Pilot Chronograph Spitfire, στο νέο μας διαφημιστικό, συνδυάζουμε την αγάπη για περιπέτεια του οδηγού, με την απόδοση, την ακρίβεια και την ομορφιά της μηχανής. Φέραμε τα δύο αυτά σύμβολα δίπλα στον πρεσβευτή της IWC Lewis Hamilton, ο οποίος δεν είναι μόνο ένας ζωντανός θρύλος στο άθλημα του, αλλά είναι εξίσου γνωστός και για το κομψό του στυλ. Με τον τρόπο αυτό, υπογραμμίζουμε την απήχηση της IWC σε ένα επιλεκτικό κοινό που εκτιμά την υψηλή μηχανολογία και το διαχρονικό design,» δήλωσε ο Franziska Gsell, Chief Marketing Officer στην IWC Schaffhausen.
Το διαφημιστικό γυρίστηκε στην αγωνιστική πίστα του Goodwood
Το διαφημιστικό γυρίστηκε στην αγωνιστική πίστα του Goodwood στη Νότια Αγγλία. Η IWC διατηρεί στενούς δεσμούς με το εξοχικό παραθεριστικό καταφύγιο, το οποίο αποτελεί συνώνυμο των συναρπαστικών κόσμων της αεροπλοΐας και του μηχανοκίνητου αθλητισμού εδώ και πολλές δεκαετίες. Το 2015, η εταιρεία ονομάστηκε Official Timing Partner για το Goodwood Members’ Meeting, της καθιερωμένης συνάντησης και του αγώνα κλασσικών αυτοκινήτων. Το Goodwood Aerodrome επίσης αποτελεί την έδρα της Boultbee Flight Academy, της πρώτης αναγνωρισμένης σχολής χειριστών αεροσκαφών Spitfire στον κόσμο, η οποία συνεργάζεται στενά με την IWC από το 2018. Οι πιλότοι Steve Boultbee-Brooks και Matt Jones θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο από το Goodwood την αποστολή ‘Silver Spitfire – The Longest Flight’, τον πρώτο περίπλου του κόσμου με Spitfire. H IWC Schaffhausen στηρίζει χορηγικά το μοναδικό αυτό project.
Μπορείτε να δείτε το διαφημιστικό σποτ στα παρακάτω links: www.iwc.com/spitfire
https://www.iwc.com/en