Αν μία τραγουδίστρια στον κόσμο δικαιούνταν να έχει μια δική εταιρεία ομορφιάς ή ενδημάτων ή οποιαδήποτε άλλη που να έχει σχέση με τη μόδα και τον σύγχρονο στυλ ζωής αυτή είναι αδιαμφισβήτητα το απόλυτο fashion icon της τελευταίας 10ετίας, Lady Gaga.
Αν και η 34χρονη Νεοϋρκέζα με τη μαγική φωνή και τις τολμηρές στυλιστικές επιλογές, που όμως όταν τους ορίζονται όρια έχει καταπληκτικό γούστο, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες καμπάνιες προϊόντων από την εποχη που η καριέρα της εκτοξεύθηκε στα ύψη, εντούτοις μόλις πέρσι, τον Σεπτέμβριο του 2019, απέκτησε τη δική της εταιρεία καλλυντικών, αγοράζοντας την Haus Labs από την κολοσσό Coty Inc.
Μάλιστα, στο μακρινό 2014 η τραγουδίστρια διαφήμιζε ένα άρωμα της Haus Labs για λογαριασμό της Coty και χρειάστηκε έπειτα από πολλές συμμετοχές να ανακοινώσει το 2019 ότι πλέον η φίρμα είναι δική της. Έτσι, από πέρσι έχει πέσει με τα μούτρα στην εταιρεία, που προς το παρόν τα προϊόντα της είναι κυρίως για μακιγιάζ και φέτος ουσιαστικά, πιο συγκεκριμένα στην αρχή της εβδομάδας παρουσίασε η ίδια μία νέα σειρά, σε συνεργασία με την Head Rush και με όσο λιγότερα ρούχα μπορούσε, προβάλλοντας εκτός από τις καλογυμνασμένες καμπύλες και την εξαίσια επιδερμίδα της.
Από τη Δευτέρα, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πλημμυρίσει από τις νέες εικόνες της τραγουδίστριας, που σχετικά πρόσφατα μάλιστα κυκλοφόρησε το νέο της άλμπουμ, ενώ και γιγαντοασφίσες της είναι στις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ.
Να σημειώσουμε ότι η Haus Labs της Gaga είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία καλλυντικών που διατίθεται αποκλειστικά μέσω της Amazon.com, σε τιμές αρκετά προσιτές προς το κοινό.