Σε μια εποχή που οι sexy δημιουργίες της «Victoria’s Secret» κατακτούν όλο και μεγαλύτερα μερίδια της παγκόσμιας αγοράς εσωρούχων, η «Agent Provocateur» επιτίθεται με ακόμα πιο τολμηρά κομμάτια, με τα σχέδια κάποιων από αυτά να μην τα πλησιάζει καν ανθρώπινη φαντασία. Αν και πολλοί νομίζουν ότι η «Agent» είναι γαλλική φίρμα, εξαιτίας ίσως και του ονόματος αλλά και της θηλυκότητας που εκπέμπουν, πρόκειται για μια καθαρά βρετανική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1994 από το γιο της Vivienne Westwood, τον Joseph Corré και την -τότε- σύζυγο του, Serena Rees. Το 1997 ο Οίκος εξαγοράστηκε κατά 80% από την επενδυτική εταιρεία «3i» αλλά παρέμεινε στο Λονδίνο.
Η «Agent Provocateur» τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε συνεχή πτώση αν και η παρουσία της παγκοσμίως είναι σημαντική, με 13 χώρες να φιλοξενούν καταστήματα της. Παρ’ όλα αυτά, η «Agent» δεν μπόρεσε ποτέ να ανταγωνιστεί, κυρίως στο θέμα του marketing, τις αμερικάνικες εταιρείες που ευνοήθηκαν πολύ και από την τεχνολογία και φυσικά το internet. Αν και στο ξεκίνημα της, εσώρουχα της διαφήμισαν με επιτυχία μεγάλα αστέρια όπως η Kylie Minogue, η Kate Moss, η Maggie Gyllenhaal και πρόσφατα η Hailey Clauson, η πολύ έξυπνη ιδέα της «VS» να στρατολογήσει ολόκληρη στρατιά από εντυπωσιακά κορίτσια αλλά και οι φτηνές πρώτες ύλες που χρησιμποιούν δεκάδες άλλες εταιρείες, έβγαλαν την «Agent Provocateur» εκτός σοβαρού ανταγωνισμού.
Βρήκαμε κάποιες από τις πιο ενδιαφέρουσες και τολμηρές, τελευταίες δημιουργίες της «Agent Provocateur» που παρουσίασε η Βρετανίδα Georgina Howard. Η Georgina, χωρίς να διαθέτει τη λάμψη και τον «αέρα» ενός top model, διαθέτει τις σωματικές αναλογίες μια «καθημερινής» γυναίκας, που όμως είναι πράγματι πολύ sexy και πολύ θηλυκή. Όσο για τη καμπάνια της «Agent», είναι και αυτή εντυπωσιακή, όπως άλλωστε και τα περισσότερα από τα τελευταία κομμάτια της διάσημης εταιρεία. Απολαύστε την με τα «Agent Provocateur» της!
——————————————————————————————————————-