Οι εποχές που το όνομα ενός αυτοκινήτου και μόνο σου έφερνε στο μυαλό το σχήμα του έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Καλώς ή κακώς, με την εξωφρενική εξέλιξη της τεχνολογίας, κυρίως στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, μπορεί μόνο το σήμα στο καπό ενός οχήματος ή στο τιμόνι να το συνδέει με το παρελθόν, όσο σπουδαίο ή όχι είναι αυτό… Κάπως έτσι σκέφτεται κανείς βλέποντας για πρώτη φορά τη Mercedes-AMG A35 sedan, ένα πραγματικό οικογενειακό «θηρίο» με τέσσερις πόρτες, που πρέπει να το θαυμάσεις από μπροστά για να καταλάβεις πως πρόσκειται για ακόμα θαύμα της περίφημης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα τη Στουτγάρδη.
Αισθητικά η νέα έκδοση επιδόσεων της A-Class Sedan η οποία θα λειτουργήσει ως η εισαγωγική έκδοση στον κόσμο των AMG για όσους προτιμούν τα τετράθυρα μοντέλα, αντλεί τις επιρροές της από την Α 35 AMG Hatchback, ενισχύοντας την εμφάνισή της επί το αθλητικότερο με στοχευμένες παρεμβάσεις στη γρίλια, τις εισαγωγές αέρα και την αύξηση των αεροδυναμικών στοιχείων που φροντίζουν ωστόσο να μην αλλοιώσουν το status κομψότητας που τη συνοδεύει.
Έτσι, σε αντιδιαστολή με την πιο νεανική και πιο θορυβώδη προσέγγιση της πίσω «όψης» της Α 35 AMG Hatchback, ελέω αεροτομής, στην περίπτωση της τετράθυρης έκδοσης η γερμανική φίρμα επέλεξε την λύση ενός διακριτού spoiler στην θύρα του πορτ μπαγκάζ σε συνδυασμό με ένα ανασχεδιασμένο πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη με την εικόνα να ολοκληρώνεται από δύο νέες χορταστικές, στρογγυλές απολήξεις για την εξάτμιση και τους τροχούς των 18 ιντσών που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Στην καρδιά και της τετράθυρης έκδοσης με την υπογραφή AMG, βρίσκεται ο τετρακύλινδρος turbo των 2,0 λίτρων με απόδοση 306 ίππων και 400 Nm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η AMG A 35 Sedan, υπόσχεται αντίστοιχα μεγέθη με το hatchback alter ego της, δηλαδή επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Αναβαθμισμένη από τους μηχανικούς του Affalterbach είναι και η ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson με ψαλίδια αλουμινίου στον μπροστινό άξονα και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και το σύστημα AMG Ride Control το οποίο προσθέτει στο εξοπλιστικό παλμαρέ της έκδοσης ενεργά αμορτισέρ για τα οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την ρύθμιση, αναλόγως με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του, με βάση τα διαθέσιμα προγράμματα.
Εκτός από τη δυνατότητα ρύθμισης της ανάρτησης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του AMG Dynamic Select, και των πέντε διαθέσιμων προγραμμάτων (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) τη διαμόρφωση μιας σειράς χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου μεταξύ των οποίων, η απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου.
To παζλ ολοκληρώνεται από την παρουσία ενός ικανότερου συστήματος πέδησης το οποίο αποτελείται από μεγαλύτερα αεριζόμενα και διάτρητα δισκόφρενα διαμέτρου 250 χιλ. στον μπροστινό και 330 χιλ. στον πίσω τα οποία μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα την ανάπτυξη τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται κατά την απαιτητική χρήση.
Στο εσωτερικό την ταυτοποίηση της έκδοσης ως δημιουργήματος του Affalterbach αναλαμβάνουν το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα, τα καθίσματα AMG που υπόσχονται καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ πλην της οικείας διαμόρφωσης που συνιστά η παρουσία του διδύμου ψηφιακού πίνακα οργάνων-οθόνης infotainment, το μενού των επιλογών του ευφυούς συστήματος MBUX, έχει εμπλουτιστεί με το πρόγραμμα Supersport το οποίο με τη σειρά του περιλαμβάνει μενού AMG μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να δει ενδείξεις και να διαμορφώσει παραμέτρους που άπτονται του σπορ χαρακτήρα της έκδοσης.
ΠΗΓΗ: IN.GR