42.grNews Desk190 Bugatti Chiron των €2.4000.000 αναζητούν τους μεγιστάνες τους

Bugatti Chiron

190 Bugatti Chiron των €2.4000.000 αναζητούν τους μεγιστάνες τους

Ακόμα δεν έχει βρεθεί κατάλληλη τεχνολογία ελαστικών που να αντέχει σε τέτοιες ταχύτητες...

Αν ένα υπεραυτοκίνητο σημάδεψε με την επίσημη κυκλοφορία του το 2017 αυτή ήταν σίγουρα η Bugatti Chiron των 1.500 ίππων, της ένδειξης των 500 χλμ/ώρα στο κοντέρ και των 2,4 εκατομμυρίων ευρώ. Το τελευταίο, αν και πράγματι αστρονομικό ποσό ακόμα και για κροίσους, για το κορυφαίο σε επιδόσεις αυτοκίνητο παραγωγής του πλανήτη, σύμφωνα με την ίδια την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, έχουν κλειστεί συμφωνίες πώλησης σε 310 αγοραστές, από τους οποίους οι 70 το έχουν ήδη στην ιδιοκτησία τους.
Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε ότι οι συγκεκριμένοι αγοραστές έκαναν δύο και τρία χρόνια υπομονής για την παράδοση, καθώς τόσο χρειάζεται η Bugatti Automobiles S.A.S. για την παραγωγή τους, ενώ το το 43% εξ’ αυτών έχουν δηλώσει σαν έδρα τους την Ευρώπη, το 26% στη Βόρεια Αμερική (Η.Π.Α. και Καναδάς), το 23% στη Μέση Ανατολή και μόλις το 8% στην υπόλοιπη Ασία και Ωκεανία.

Η Bugatti Chiron, το όνομα της οποίας προήλθε από έναν εργοστασιακό οδηγό της εταιρείας κατά τις δεκαετίες του 1920 και του 1930, τον Louis Alexandre Chiron, αν και ήταν έτοιμη από τα τέλη του 2015, η παραίτηση του Ferdinand Piech, του επικεφαλής του εποπτικού συμβουλίου της Volkswagen Group, της οποίας είναι θυγατρική η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, την ανάγκασε να αναβάλλει την παρουσίαση έως την 1η Μαρτίου, ημερομηνία που έκανε την επίσημη πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

H Chiron εξελίχθηκε υπό άκρα μυστικότητα και ως πρότζεκτ ύψιστης σπουδαιότητας, καθώς η Veyron είχε προκαλέσει τόσο μεγάλη αίσθηση στον Τύπο αυτοκινήτου και στο ευρύ κοινό, σε παγκόσμια κλίμακα, που ο διάδοχός της θα είχε να αναλάβει ένα εξαιρετικά δύσκολο έργο. Μάλιστα η Veyron ήταν το πρώτο στην ιστορία αυτοκίνητο έκδοσης δρόμου που έσπασε το όριο ταχύτητας των 400 km/h (248,6 mph), ενώ στα περισσότερα έτη παραγωγής της, έφερε τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μοντέλου πολιτικής έκδοσης, καθιστώντας ακόμα δυσκολότερη τη δημιουργία ενός εντυπωσιακότερου διαδόχου.

Το νέο μοντέλο βασίστηκε σε μια ανανεωμένη έκδοση της ανθρακονημάτινης πλατφόρμας της Veyron, όπου το 92% των εξαρτημάτων της είναι νέα ή βελτιωμένα, έτσι ώστε να αυξηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το βάρος. Επίσης διατήρησε τον γνωστό W16 κινητήρα 7.993 cm³ με τα 4 turbo, με σημαντικές όμως βελτιώσεις, ανεβάζοντας έτσι την συνολική ισχύ της στους 1.500 ίππους και την ροπή στα 1.600 N·m.

Η επιτάχυνση 0-100 χιλιόμετρα/ώρα στη Bugatti Chiron έρχεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, τα 200 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τα 300 km/h σε 13,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή 3 δευτερόλεπτα λιγότερα από την Veyron. Η τελική ταχύτητα είναι και αυτή δύο σταδίων, όπως ίσχυε και στη Veyron, καθώς στα Auto mode, Handling mode και Autobahn mode περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 km/h, ενώ στο Τop Speed mode περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 420 χιλιόμετρα/ώρα για λόγους ασφαλείας κατά την οδήγηση σε δημόσιες οδούς, εκτός πίστας.
Αρχικά, είχε υπολογιστεί ότι η μέγιστη θεωρητική ταχύτητα που μπορεί να φτάσει η Chiron, με βάση την ισχύ του κινητήρα, είναι τα 467 χιλιόμετρα/ώρα και αυτό το νούμερο είχε αναφερθεί στα Μέσα Ενημέρωσης ως πιθανό, μέχρι και λίγο πριν την παρουσίαση. Σύμφωνα μάλιστα με νεότερες εκτιμήσεις, ενδέχεται η θεωρητική τελική ταχύτητα να φτάνει ακόμα και τα 480 χιλιόμετρα/ώρα. Ωστόσο, ακόμα και η προσέγγιση τέτοιων ταχυτήτων δεν φαίνεται εφικτή σύντομα, καθώς ακόμα δεν έχει βρεθεί κατάλληλη τεχνολογία ελαστικών που να αντέχει τέτοια νούμερα. Για κάθε ενδεχόμενο μελλοντικής εμφάνισης τέτοιων ελαστικών, πάντως, το ταχύμετρο της Bugatti Chiron έχει ως μέγιστη ένδειξη τα 500 χιλιόμετρα/ώρα.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στο εσωτερικό της Chiron, καθώς η προκάτοχος Veyron είχε αποσπάσει κάποια αρνητικά σχόλια ότι είχε ένα δερμάτινο μεν, αλλά κάπως λιτό σαλόνι, που δεν φαινόταν αντίστοιχα ελκυστικό όσο το εντυπωσιακό της εξωτερικό ντιζάιν. Ως απάντηση, η Chiron απέκτησε ένα σαλόνι εντελώς διαφορετικό, πολυτελέστερο και μεγαλύτερο από αυτό της Veyron, ενώ σύμφωνα με την Bugatti ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών είναι κατά 12 χιλιοστά μεγαλύτερος. Εντυπωσιακό είναι και ότι το σαλόνι της Chiron δεν έχει πουθενά πλαστικό, παρά μόνο δέρμα υψηλής ποιότητας, αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΕΘΟΣ

ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ el.wikipedia.org

SHARE
MORE NEWS DESK